  • 11. Data: 2020-12-16 15:49:27
    Temat: Re: PiSuar spadnie na ryło
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Słabo widać komu odpowiadasz.

    Ty też ułomny?

  • 12. Data: 2020-12-16 16:12:27
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
    >> Słabo widać komu odpowiadasz.
    >
    > Ty też ułomny?

    No proszę. Czyli umiesz.

  • 13. Data: 2020-12-16 19:01:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Specjalnie dla CIEBIE TO ZROBIŁEM

    Ale na co dzień preferuję prostotę.

    Jeśli nie potrafisz tego odczytać POPRAWNIE to masz ZŁY czytnik.

    PS. Traktuję to jak zwykłe smsy ustawione w konwersację.

    Wyobraź sobie cytowanie za każdym razem.

    Tak cytuję jak jest potrzeba odnieść się do konkretnej kwestii/zdania.

    Tylko tyle i aż tyle

  • 14. Data: 2020-12-16 19:05:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    PS.2.

    Po tych aktualizacja TB nie działa dodatek ukrywający cytaty.

    To bardzo otrzeźwiające i "PROGRESYWNE" ;-) rozwiązanie

    PO kiego hu....a te tryliony nic nie znaczących CYTATÓW jak wszystko
    jest czytelne bez nich.

  • 15. Data: 2020-12-16 19:07:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.12.2020 o 13:05, _Master_ pisze:
    > Wróć jak wytrzeźwiejesz.

    To już mu nie grozi ;-)

    --
    Czarek

  • 17. Data: 2020-12-16 19:28:42
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    >
    > To bardzo otrzeźwiające i "PROGRESYWNE" ;-) rozwiązanie
    >
    > PO kiego hu....a te tryliony nic nie znaczących CYTATÓW jak wszystko

    No nie jestczytelne boczasem chcesz się odnieś do jakiegoś konkretnego
    fragmentu.
    Wtedy cytat plus odpowiedź tworzą całość.

  • 16. Data: 2020-12-16 19:28:42
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wyobraź sobie cytowanie za każdym razem.
    >
    > Tak cytuję jak jest potrzeba odnieść się do konkretnej kwestii/zdania.

    Używam czytnika w telefonie. Tylko tyle i aż tyle.
    A w nim prostota z powodów oczywistych.

  • 18. Data: 2020-12-16 20:50:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Masz hu...y telefon i czytnik w XXI wieku ;-)

    PS. A wiesz że Twoja głowa teraz waży 27 kg?

  • 19. Data: 2020-12-16 20:51:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przecież to napisałem że czasem się przydaje.
    W tym poście nie ma to sensu bo odnoszę się do całej Twojej wypowiedzi ;-)

  • 20. Data: 2020-12-19 13:13:38
    Temat: Re: PiS obniża ;) podatki
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    > Albo: czy piracę czy nie piracę muszę bulić bo kupuję taki towar.
    >
    > Można zrozumieć dotowanie "artystów" bo są "dobrem" dla społeczeństwa
    > ale do jasnej cholery dlaczego bulą tylko ci co kupują nośniki?
    > Wszyscy albo NIKT

    Dobro narodu już wspierane jest ok. 2 mld/rok dla mediów tzw.
    "publicznych" (chyba przerobili na "narodowe" by się "publiczne"
    z "domem" nie kojarzyło). A media te już "właściwych artystów"
    wspierają...
    Kupuję nośniki bo zapisuję na nich swoje i rodzinne twórczości.
    Należałoby jeszcze zapisywać wyczyny władzy, żeby potem się nie
    wykpiła, że nie było. Niby internet nie zapomina ale niestety
    cenzura robi swoje a będzie gorzej.
    Czyli podatek od niemal niezbędnych w dobie pandemii sprzętów
    jak laptop (nauka zdalna) czy lepszy telefon.
    A spróbuj prowadzić firmę bez komputera - już skarbówka ci
    wytłumaczy... Chyba, że totalny outsourcing.
    Ale: należy dziękować władzuchnie, że nie wprowadziła podatku
    od posiadania tak jak w przypadku radia i TV. Wtedy posiadanie
    zwykłej starej Nokii będzie można zaakwalifikować jako "czynność
    pozorną" mającą na celu "agresywną optymalizację" i uniknięcie
    podatku...
    Flaszki małpki na zapas kupić mogę, colę też (nowe podatki)
    ale jak kupić smartfony i laptopy na zapas? P.o. prezydenta
    coś mówił, że nie podpisze i co?

    Arek