  • 11. Data: 2023-01-30 09:05:48
    Temat: Re: Pierwszy wzmacniacz lampowy
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 29 Jan 2023 20:54:06 +0100, użytkownik robot napisał:

    > Pewnie zaraz mnie tu zaraz zlinczują, i wyzwą od audiofili, bo
    > ośmieliłem się napisać, że wzmacniacze maja brzmienie.
    > Ale trudno, stało się.

    No, mają :) Ale tylko te źle zaprojektowane i zrobione.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2023-01-30 09:07:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Sunday, January 29, 2023, 8:54:06 PM, you wrote:

    [...]

    > Pewnie zaraz mnie tu zaraz zlinczują, i wyzwą od audiofili,
    > bo ośmieliłem się napisać, że wzmacniacze maja brzmienie.
    > Ale trudno, stało się.

    Jeśli już, to dlatego, że twierdzisz, że dobre brzmienie jest zależne
    od wydania większej ilości pieniędzy. To jest typowo audiofilskie
    właśnie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2023-01-31 17:07:36
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli już, to dlatego, że twierdzisz, że dobre brzmienie jest zależne
    > od wydania większej ilości pieniędzy. To jest typowo audiofilskie

    W dużym uproszczeniu tak właśnie jest.
    Ze wszystkim tak jest.

  • 14. Data: 2023-01-31 17:30:36
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 30.01.2023 o 09:05, Jacek pisze:

    > No, mają :) Ale tylko te źle zaprojektowane i zrobione.

    dasz przyklad calkowiecie "przezroczystego" dobrze zaprojektowanego i
    zrobionego? przyda sie tez informacja jaka metoda potwierdziles ow brak
    brzmienia

  • 15. Data: 2023-01-31 18:09:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    > W dużym uproszczeniu tak właśnie jest.
    > Ze wszystkim tak jest.

    Audiovoodoo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2023-01-31 18:10:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ghost,

    > dasz przyklad calkowiecie "przezroczystego" dobrze zaprojektowanego i
    > zrobionego?

    Takie wzmacniacze istnieją od kilkudziesięciu lat. Pierwszy z nich
    zaprojektowała nota bene kobieta.

    > przyda sie tez informacja jaka metoda potwierdziles ow brak
    > brzmienia

    Audiovoodoo!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2023-01-31 20:16:00
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Audiovoodoo.

    Zaczyna się.
    Daj mi plonka, proszę.

  • 18. Data: 2023-01-31 20:20:25
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Takie wzmacniacze istnieją od kilkudziesięciu lat. Pierwszy z nich
    > zaprojektowała nota bene kobieta.

    > Audiovoodoo!

    Hohoho.
    Jedziemy.

    Daj plonka mu!
    Pewnie audiofil i sie nie zna!
    Żaden audiofil w kasze doświadoczemu elektronikowi od zasilaczy pluć nie
    będzie.
    Hahahahaaha.

  • 19. Data: 2023-01-31 21:33:14
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 31.01.2023 o 20:20, robot pisze:

    > Hohoho.
    > Jedziemy.
    >
    > Daj plonka mu!
    > Pewnie audiofil i sie nie zna!

    To nie tak, romulus podal swoja metode: audiovoodoo.

  • 20. Data: 2023-01-31 21:33:29
    Od: Ghost <G...@h...net>

    > Takie wzmacniacze istnieją od kilkudziesięciu lat. Pierwszy z nich
    > zaprojektowała nota bene kobieta.

    przekonales mnie