    From: K <...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Pijani kierowcy straca samochody
    Date: Thu, 17 Nov 2022 09:40:18 +0000

    Sejm przeglosowal ustawe. Czy ja dobrze rozumiem, ze kierowca osobowki
    niebedacy zawodowcem moze stracic np. kilkadziesiat/set k PLN czy to w
    formie pojazdu czy jego rownowartosci, natomiast zawodowiec jadacy
    pojazdem pracodawcy zaplaci nawiazke 5k PLN? Jesli tak to troche nie ma
    w tym logiki ale PiS mnie juz do tego przyzwyczail.

    Nie beda konfiskowane pojazdy "niemechaniczne" czyli rowery. Jak dla
    mnie rower jest jak najbardziej pojazdem mechanicznym.