  • 41. Data: 2017-02-28 20:10:34
    Temat: Re: Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-02-28 18:28, Cavallino wrote:

    > Da się, przynajmniej u mnie, z Thule w suv-ie.
    > Wiadomo, że nie jest to pełny dostęp, ale z wierzchu rzrczy
    > włożysz/wyciągniesz.

    zależy od tego jak nisko masz klapę oraz jaką klapa ma trajektorę (jak
    pionowa jest tylna ścianka).
    O ile pamiętam - w Sportage czy Dusterze (nie pamiętam, które z w/w
    posiadasz) krawędź jest wysoko i tylna klapa jest pochyła.
    W outlanderze/C-Croserze/4008 jest pionowa
    Poprzednio w Picasso klapa była jeszcze niższa i wielgaśna - musiałbym
    bardzo mieć możliwość odchylenia platformy. Co nie znaczy, że niektóre
    modele to umożliwiają (widziałem taki co się odsuwa do tyłu i potem
    dopiero odchyla.