  • 1. Data: 2017-01-20 05:32:00
    Temat: samochod rozebrany a przeglad
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

  • 2. Data: 2017-01-20 06:58:35
    Temat: Re: samochod rozebrany a przeglad
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-01-20 05:32, Aniuska wrote:
    > czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

    poczekac az mechanik skonczy i sprawny samochod zawiezc laweta do skp

  • 3. Data: 2017-01-20 08:01:41
    Od: marcinek <c...@o...eu>

    W dniu 2017-01-20 o 06:58, m4rkiz pisze:

    > poczekac az mechanik skonczy i sprawny samochod zawiezc laweta do skp

    a przeglad wtedy drozszy ?

  • 4. Data: 2017-01-20 10:02:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 05:32, Aniuska pisze:

    > czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

    Jak będzie już zdatny do jazdy to pojechać normalnie na przegląd do
    najbliższej stacji.
    Tylko nie po pijaku.

  • 5. Data: 2017-01-20 10:04:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 10:01:57 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > Jak będzie już zdatny do jazdy to pojechać normalnie na przegląd do
    > najbliższej stacji.
    > Tylko nie po pijaku.

    Jest jeszcze wersja ze można wziąć dowód rejstarcyjny i odwiedzić stację
    diagnostyczną żeby stosowną pieczątke wbili;)

  • 6. Data: 2017-01-20 10:05:00
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 05:32, Aniuska pisze:
    > czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

    Ubrać siebie, ubrać mechanika i cieszyć się z dokonanego przeglądu :-)

  • 7. Data: 2017-01-20 10:29:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 05:32, Aniuska pisze:
    > czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

    "W celu przeprowadzenia badania technicznego, należy przewieźć samochód
    do stacji kontroli pojazdów np. na lawecie."

    Tutaj masz całość:
    http://www.v10.pl/prawo/Przejazd,samochodem,bez,bada
    n,technicznych,na,stacje,diagnostyczna,279.html

    W zależności jakiego masz pecha, możesz próbować dojechać tak jak
    dotychczas...Twój wybór :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-01-20 11:18:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 10:29, LordBluzg(R) pisze:
    > W zależności jakiego masz pecha, możesz próbować dojechać tak jak
    > dotychczas...Twój wybór :)
    W sumie nawet jeśli ma pecha, to za brak przeglądu nie rozstrzeliwują
    (jeszcze) na miejscu.

  • 9. Data: 2017-01-20 12:55:15
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 11:18, Maciek pisze:
    > W sumie nawet jeśli ma pecha, to za brak przeglądu nie rozstrzeliwują
    > (jeszcze) na miejscu.

    Ale zabierają dowód rejestracyjny...

  • 10. Data: 2017-01-20 13:31:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-20 12:55, Kamil 'Model' wrote:

    > Ale zabierają dowód rejestracyjny...

    .. i jesli samochod jest sprawny pewnie wydadza pokwitowanie ze zgoda na
    dojechanie do stacji diagnostycznej, skad potem z zaswiadczeniem o
    przegladzie trzeba odebrac DR z wydzialu komunikacji i udac sie po wpis
    o przegladzie do SKP.

    Czyli wlasciwie wychodzi na to ze zabranie w takiej sytuacji DR wg.
    obecnych regulacji niewiele zmienia ;)

    --

    memento lorem ipsum