  • 1. Data: 2009-03-11 23:20:35
    Temat: Modem i operator - jaki wybrać i na co zwracać uwagę
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Musze w przeciagu 2 tygodni przejsc na neta bezprzewodowego i moj wybor
    padl na Play(na karte).Chyba zadem inny operator nie oferuje w tej kasie
    takich warunkow? a moze sie myle. Jesli tak, to takze doradźcie jakiegos
    innego operatora.
    Moj lapek nieposiada zadnego wbudowanego modemu UMTS, wiec musze cos
    dokupic i teraz problem jest taki, ze nie wiem jaki modem jest sensowny,
    na jakie parametry mam zwracac uwage i co wogole obsluguje wyzej
    wspomniany Play. Mowie od razu, ze jesli chodzi o net przez operatorow
    komorkowych, to jestem prawie zielony, wiec jesli mozna, to mowcie dosc
    prostym jezykiem. A moze jest jakas stronka na ktorej jest wszystko
    przystepnie wyjasnione?

    Pozdrawiam
    Paweł