  • 1. Data: 2020-06-17 19:43:11
    Temat: automat. zamiana duzych SMS na MMS
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy mozliwe jest, ze w pewnych rodzajach tel. duze sms-y przy wysylce
    automatycznie, opcjonalnie zamieniane sa na mms-y (zamiast wysylac tylko sms
    byc moze dzielac go na czesci)?
    (w moim samsung j3 galaxy tak wlasnie dzieje sie, nie widze zas opcji w tej
    sprawie, tzn, zeby to uniemozliwic/odklikac)

  • 2. Data: 2020-06-17 20:30:58
    Temat: Re: automat. zamiana duzych SMS na MMS
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > (w moim samsung j3 galaxy tak wlasnie dzieje sie, nie widze zas opcji w tej
    > sprawie, tzn, zeby to uniemozliwic/odklikac)

    P9 Lite robił to samo. Trzeba pilnować 160 znaków.
    Wojtek

  • 3. Data: 2020-06-18 00:01:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 20:30, wowa pisze:

    > Trzeba pilnować 160 znaków.

    Nie. Trzeba myśleć i gdy się ma zamiar pisać dużego SMS-a,
    to należy od razu otworzyć MMS-a, i nic wtedy nie trzeba
    pilnować. Poza tym większość SMS-owych aplikacji na Androida
    automagicznie dzieli długie wiadomości na kilka po 160 znaków
    i wysyła je po kolei.

  • 4. Data: 2020-06-18 03:40:51
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    collie w news:5eea92d5$0$540$65785112@news.neostrada.pl
    > Nie. Trzeba myśleć i gdy się ma zamiar pisać dużego SMS-a,
    > to należy od razu otworzyć MMS-a, i nic wtedy nie trzeba
    > pilnować.

    kot ogonem. nie chodzi o to,zeby zamieniac SWIADOMIE na mms, a jakze, ale
    zeby w ogole niczego nie pilnowac, bo zycia na to szkoda,ale zeby "samo
    sie" dzielilo na mniejsze smsy i "sie" wysylalo jako sms.

    > Poza tym większość SMS-owych aplikacji na Androida
    > automagicznie dzieli długie wiadomości na kilka po 160 znaków
    > i wysyła je po kolei.

    i tak ma byc. app ma tego pilnowac. widocznie u mnie natywna app do
    wiadomosci pilnuje czegos innego --> dlugi sms zamienia na mms.

    ergo:
    kto zna przyklad app do wiadomosci, ktora dzieli duze smsy na mniejsze,
    czyli duzy sms wysle jako sms, a nie mms

  • 5. Data: 2020-06-18 12:27:07
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 17.06.2020 o 19:43, 1634Racine pisze:
> [...]
    > (w moim samsung j3 galaxy tak wlasnie dzieje sie, nie widze zas opcji
    > w tej sprawie, tzn, zeby to uniemozliwic/odklikac)

    Nie tylko możliwe ale jeszcze nie spotkałem się z inną możliwością,. Gdy
    przekraczam limit 160 znaków automatycznie zaczyna się tworzenie
    drugiego SMSa następnie trzeciego, powyżej limitu trzech SMSów następuje
    automatyczna konwersja wiadomości na MMS. To tak w automacie - poza tym
    jest opcja wyboru długich lub dzielonych na kawałki wiadomości. Jednak
    nie powiem Ci jak to wygląda u odbiorcy.

    I raczej niemożliwe abyś w telefonie z Andkiem nie miał możliwości
    ręcznej zmiany ustawień - Ikonka wiadomości na wyświetlaczu -> trzy
    kropki w prawym górnym narożniku ekranu ->ustawienia ->SMS-y -> podziel
    długie SMS-y, ew ->zmień długie SMSy

  • 6. Data: 2020-06-19 01:25:57
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5eeb4179$0$554$65785112@news.neostrada.pl
    [..........]
> [...]
    > zmiany ustawień - Ikonka wiadomości na wyświetlaczu -> trzy kropki w
    > prawym górnym narożniku ekranu ->ustawienia ->SMS-y -> podziel długie

    ni ma,psze pana, ni ma.

  • 7. Data: 2020-06-19 02:27:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-19 o 01:25, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5eeb4179$0$554$65785112@news.neostrada.pl
    > [..........]
    >
    > ni ma,psze pana, ni ma.

    U mnie jest. Ikona Wiadomości-Ustawienia-Tryb trworzenia do komponowania
    wiadomości MMS-ustawiłam na "nie ostrzegaj".
    Alarm MMS-Powiadamiaj gdy tryb zmieni się na MMS-nie zaznaczyłam, bo za
    MMS-y nie płacę.

  • 8. Data: 2020-06-19 10:41:23
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 19.06.2020 o 01:25, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5eeb4179$0$554$65785112@news.neostrada.pl
    > [..........]
    >
    > ni ma,psze pana, ni ma.

    No, przyjrzałem się dokładanie i okazuje się że na każdym swoim
    telefonie mam zewnętrzny program do SMSowania, tak więc jest możliwe że
    standardowy program androida do SMS  nie ma wyżej wymienionych opcji.
    Ale jeżeli nie ma jakichś przeciwwskazań i zależy Ci na szerszym
    zakresie edytowania wiadomości to polecam zainstalować program Textra.

  • 9. Data: 2020-06-19 13:40:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 03:40, 1634Racine pisze:
> [...]
    > kto zna przyklad app do wiadomosci, ktora dzieli duze smsy na mniejsze,
    > czyli duzy sms wysle jako sms, a nie mms

    Tak jest na iOS/iPadOS.

  • 10. Data: 2020-06-21 12:55:33
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:5eec7a33$0$17349$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > jakichś przeciwwskazań i zależy Ci na szerszym zakresie edytowania
    > wiadomości to polecam zainstalować program Textra.

    kiedys kiedys dawno dawno z ciekawosci zainstal. textre,ale jak na to ,
    czemu ma to sluzyc - kobyla softowa,wiec wywalilem. a teraz widze po opinii
    w sklepie, ze robi mms-a gdy sms wiekszy niz ustawowe 3-y.