  • 1. Data: 2020-06-11 15:08:25
    Temat: Dobór baterii w/g wymiarów ?
    Od: universis <u...@w...pl>

    Po kilku latach kończy mi się bateria. Wygląd baterii standartowy jak w 90%
    telefonów, a że to chiński krzak to mam z nią problem żeby znaleźć odpowiednik.
    Wymiary baterii (wysokość x szerokość x grubość): 53mm x 32mm x 5mm. Na górze baterii
    - tak jak w większości baterii telefonów trzy kwadraciki/styki łączące się z
    telefonem. Proszę o pomoc w poszukiwaniach odpowiednika.

  • 2. Data: 2020-06-11 19:16:24
    Temat: Re: Dobór baterii w/g wymiarów ?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 11.06.2020 o 15:08, universis pisze:
> [...]
    - tak jak w większości baterii telefonów trzy kwadraciki/styki łączące się z
    telefonem. Proszę o pomoc w poszukiwaniach odpowiednika.

    Nie podałeś najważniejszego - modelu telefonu. Nieważne, że to chiński
    YingYangPhoneHuang. Taka informacja wraz może się przydać, a nie stanowi
    informacji poufnej, więc dobrze byłoby ją załączyć.
    Mógłbyś też załączyć oznaczenia, które są na baterii, plus ewentualnie
    jej zdjęcie. To też nie zaszkodzi, a może pomóc.

  • 3. Data: 2020-06-11 23:31:24
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2020 18:16:26 UTC+1 użytkownik mrvtktjv napisał:
    [..]
    > Nie podałeś najważniejszego - modelu telefonu.
    [..]
    Tak - nie podałem modelu telefonu, bo mając na myśli "krzak" miałem na myśli
    tą baterię która ma tylko niebieski pasek i nic więcej, a klawiatura - typ
    mini - 17 cm długa i też krzak, ale bardzo dobrze się sprawuje - kiedyś od dołu były
    tam jakieś cyferki, ale dawno jak się wytarły. Nie pisał bym takiego "gołego" postu
    jak by coś więcej było na niej.

  • 4. Data: 2020-06-12 11:58:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-06-11 o 23:31, universis pisze:
> [...]
    były tam jakieś cyferki, ale dawno jak się wytarły. Nie pisał bym takiego "gołego"

    Jak wejdziesz w ustawienia telefonu / informacje, to też Ci wyświetla
    "krzak"?
    A może jakiś kod USSD czy MMI coś pokaże?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-06-12 18:02:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    - tak jak w większości baterii telefonów trzy kwadraciki/styki łączące się z
    telefonem. Proszę o pomoc w poszukiwaniach odpowiednika.

    Opowiem Ci moją historię. mam telefonik do którego baterii nie umiałem
    dostać. Zapytałem na grupie elektronicznej, wskazali firmę w Polsce
    która ma wszelkie ogniwa. tyle ze o prawdziwej pojemności. troszkę,
    minimalnie mniejsze mieli. 300mAh. co ty na to? kupiłem troszkę większe,
    ale musiałem wypiłować obudowę aby się zmieściło. 450mAh. Telefon działa
    2 dni - a nie tydzień. Bateria była stosunkowo droga, a przesyłka też
    kosztowała. moim zdaniem nie warto.

    ToMasz

    Ps. nazwy firmy nie pamiętam

  • 6. Data: 2020-06-12 23:06:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-11 15:08, universis wrote:
> [...]
    - tak jak w większości baterii telefonów trzy kwadraciki/styki łączące się z
    telefonem. Proszę o pomoc w poszukiwaniach odpowiednika.

    Jest to bateria do telefonów Nokii - BL-5C / BL-5CA. Mam taką klawiaturę
    i właśnie taka bateria pasuje.

  • 7. Data: 2020-06-14 00:09:31
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu piątek, 12 czerwca 2020 23:06:01 UTC+2 użytkownik Uncle Pete
    [...]
    > Jest to bateria do telefonów Nokii - BL-5C / BL-5CA. Mam taką klawiaturę
    > i właśnie taka bateria pasuje.

    Dziękuję za pomoc. Bateria jak sprawdziłem w opisie jest o 0,5 mm grubsza, ale
    podłożyłem pod tą starą kartonik i weszła z nieznacznymi problemami. Powinno być OK.

  • 8. Data: 2020-06-15 11:07:37
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    - tak jak w większości baterii telefonów trzy kwadraciki/styki łączące się z
    telefonem. Proszę o pomoc w poszukiwaniach odpowiednika.

    http://www.batimex.pl/

    yabba