  • 1. Data: 2020-06-08 15:05:54
    Temat: app do wycinania z plikow audio i video
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    szukam:
    app pozwalajaca wycinac niepotrzebne fragmenty z nagranych tel. plikow audio
    oraz video. czyli taki prosty edytorek - zadna edycyjna kolubryna - tylko do
    wycinania i zapisania nowego pliku bezstratnie.
    ktos cos...?

  • 2. Data: 2020-06-09 00:23:16
    Temat: Re: app do wycinania z plikow audio i video
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.06.2020 o 15:05, 1634Racine pisze:
> [...]
    > audio oraz video. czyli taki prosty edytorek - zadna edycyjna kolubryna
    > - tylko do wycinania i zapisania nowego pliku bezstratnie.

    W Android 10 (nie wiem jak w innych):
    Uruchom wideo w systemowym odtwarzaczu - > trzy kropki z górnego menu ->
    Edytor

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2020-06-09 02:21:59
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Czarek w news:5edeba53$0$526$65785112@news.neostrada.pl
    > W Android 10 (nie wiem jak w innych):
    > Uruchom wideo w systemowym odtwarzaczu - > trzy kropki z górnego menu ->
    > Edytor

    w piatce - zero.