  • 1. Data: 2011-02-28 19:48:26
    Temat: Pobór mocy w sklepie i w domu
    Od: "mw" <m...@v...pl>

    Sony dla swoich tv podaje pobór mocy w domu i w sklepie.
    Ciekawe? Może ktoś mi to wyjaśni, czym one się różnią.
    A swoją drogą, czy są gdzieś w necie wiarygodne info. na temat
    poboru mocy przez wybrane marki i typy tv.

    Pzdr.
    Mirek

  • 2. Data: 2011-02-28 20:39:12
    Temat: Re: Pobór mocy w sklepie i w domu
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-02-28 20:48, mw pisze:
> [...]
    > A swoją drogą, czy są gdzieś w necie wiarygodne info. na temat
    > poboru mocy przez wybrane marki i typy tv.

    W sklepie tv działa w tzw trybie sklepowym czyli wszystko powlaczane dla
    jak najlepszego obrazu by zachecic klienta.
    W domu ustawiasz sobie podswietlenie , oszczedzanie neergii itd wedle
    wlasnych potrzeb i tym sposobem rozne sa zuzycia energii.

  • 3. Data: 2011-02-28 22:11:00
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    >, czy są gdzieś w necie wiarygodne info. na temat
    > poboru mocy przez wybrane marki i typy tv.

    21 linijek wyżej masz moce panasonica.

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-02-28 22:15:45
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 28 lutego 2011 21:39, Norbert wyraził następujacą opinię:

    W większości LCD można oszacować zużycie prądu dość dokładnie w zależności
    od trybu pracy i mocy nominalnej ponieważ podświetlenie działa non stop, ale
    w plazmach zawsze można zarzucić że materiał dobrano tendencyjnie, zbyt
    jasny lub zbyt ciemny obraz, więc zawyżono lub zaniżono wskazania.

    > W sklepie tv działa w tzw trybie sklepowym czyli wszystko powlaczane dla
    > jak najlepszego obrazu by zachecic klienta.

    Zachęcić? Chyba oślepić i złośliwie uwydatnić każdą wadę obrazu :->

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt