  • 1. Data: 2011-02-28 18:33:34
    Temat: [TV N] Brak TVP HD i BBC HD
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Od wczoraj nie mam TVP HD i BBC HD. Siła sygnału: ~80%, jakość: 0%.
    Pozostałe kanały HD jak i zwykłe bez problemów. Wy też tak macie czy to
    coś u mnie przestało działać ;-/

    --
    michal

  • 2. Data: 2011-02-28 21:17:51
    Temat: Re: [TV N] Brak TVP HD i BBC HD
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 28-02-2011 19:33, Michał pisze:
    > Witam,
    >
    > Od wczoraj nie mam TVP HD i BBC HD. Siła sygnału: ~80%, jakość: 0%.
    > Pozostałe kanały HD jak i zwykłe bez problemów. Wy też tak macie czy to
    > coś u mnie przestało działać ;-/

    u ciebie. antene ustaw.

  • 3. Data: 2011-03-02 19:03:20
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Wampir Energetyczny w liscie z dnia 2011-02-28
    22:17 napisala nastepujace slowa:

    > u ciebie. antene ustaw.

    Anteny nie ruszałem. Program dziś (po 3 dniach nieobecności) sam
    wrócił.. Dziwne :)

    --
    michal