    Date: Sun, 6 Feb 2022 21:56:52 +0100
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: sword <n...@p...onet.pl>
    Subject: Podlicznik energii - odczyt godzinowy

    Witam,

    Kontynuując tematy licznikowe mam pytanie odnośnie zdalnego odczytywania
    pomiarów energii.

    Niestety, żeby uruchomić funkcję e-licznika w Tauronie trzeba zapłacić za
    wymianę licznika (niby za usługę) jakieś 340zł.

    Zakupiłem sobie więc takie cudo, żeby mieć możliwość zdalnego zebrania odczytów
    godzinowych:

    https://www.houseiq.pl/pl/p/OXT-Sterownik-Licznik-Pe
    tla-CT-100A-1P-WiFi-TUYA/1687

    Niestety po zainstalowaniu i podpięciu do aplikacji (Tuya) nie mogę znaleźć loga
    godzinowego, a odczyty podawane są tylko dzienne.

    No to myślę sobie zainstaluję jakieś inne aplikacje (Geeni, smart Life) ale
    generalnie wygląda jak by to były dokładnie te same aplikacje co Tuya. Po
    dodaniu licznika do listy wyświetla się idealnie ten sam interface.

    Pytanie więc mam takie, czy ten interface siedzi fizycznie w oprogramowaniu
    licznika?

    W jaki inny sposób można zalogować odczyty zdalne godzinowe aby porównać koszty
    w taryfach np. G11/G12W?

    Chodzi o to aby nie musiał siedzieć z alarmem w ręku i na piechotę zczytywać
    pomiary przez miesiąc... :O

    Pozdrawiam,
    --
    sword