  • 1. Data: 2016-12-11 19:15:24
    Temat: Podnośnik "żaba" do osobówki jakiś niedrogi...
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    .. Taki niedrogi szukam aby te 2 razy w roku podnieść osobówkę (Laguna,
    Avensis, Focus, więc normalne auta) i zmienić koła, ale żeby po sezonie
    też nie padł a w trakcie zmiany nie opadał.
    Są na aledrogo na pierwszy rzut oka identycznie wyglądające
    Geko/Kraft&Dele/Racibórz/itp, ale może któryś lepiej odpuścić?
    Czy dopłacać do też do identycznie wyglądającego Uniteca?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2016-12-11 20:04:26
    Temat: Re: Podnośnik "żaba" do osobówki jakiś niedrogi...
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-12-11 19:15, Irokez wrote:
> [...]
    > Geko/Kraft&Dele/Racibórz/itp, ale może któryś lepiej odpuścić?
    > Czy dopłacać do też do identycznie wyglądającego Uniteca?

    Od kilku lat mam akurat Uniteca i jest zupełnie OK. Moim zdaniem różnica
    kilku dych w cenie nie jest warta dyskusji - takie rzeczy kupuje się
    jeden raz na wiele lat. Więc jak nawet przepłacisz za to samo, to
    powstała dziura w budżecie domowym będzie pomijalna.

  • 3. Data: 2016-12-11 20:24:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 11 Dec 2016 19:15:24 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
    > Geko/Kraft&Dele/Racibórz/itp, ale może któryś lepiej odpuścić?
    > Czy dopłacać do też do identycznie wyglądającego Uniteca?

    Jakieś linki byś dorzucił.

    Ale generalnie jeśli planujesz go używać 2x w roku to spokojnie może być
    taki badziewiak (poł samochodu podniesie):
    http://allegro.pl/zaba-podnosnik-hydrauliczny-2t-sam
    ochodowy-lewarek-i6632989764.html

    Mam taki, rozleciał się już, ale jakiś czas podziałał. A ja pewnie go
    używałem 2x w tygodniu a nie w roku.

  • 4. Data: 2016-12-11 20:36:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 19:15, Irokez pisze:
> [...]
    > Avensis, Focus, więc normalne auta) i zmienić koła, ale żeby po sezonie
    > też nie padł a w trakcie zmiany nie opadał.

    A to nie masz w każdym aucie lewarka?

  • 5. Data: 2016-12-11 20:55:53
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Są na aledrogo na pierwszy rzut oka identycznie wyglądające
    > Geko/Kraft&Dele/Racibórz/itp, ale może któryś lepiej odpuścić?

    Mam taki podnośnik coś ala ten geko niebieski. Dźwiga samochód ~1200kg
    okazjonalnie - głównie na zmianę kół.

    Minusy:
    Po 2 latach, pionowe boczne profile powyginały się, tak, że ramię
    udźwigu samoczynnie nie chowało się do obudowy, tylko opierało się o
    pionowy profil. Potem jeszcze dawał radę, ale próba podniesienia czegoś
    ciut cięższego powyginała profile jeszcze bardziej unieruchamiając
    podnośnik całkowicie.
    Blachy z tymi przetłoczeniami są za słabe, na pewno nie na 2 tony. Na
    dobrą sprawę przy podnoszeniu praktycznie zawsze przy kole (tak to
    robiłem) będą działać na pewno nie duże obciążenia nie wiem czy nawet
    500-600kg to nie przestrzelony przedział.

    Samoczynnie odkręcające się nakrętki praktycznie od wszystkiego a
    dokręcenie jest na chwilę.

    Plusy: nie traci ciśnienia, wygodny w użyciu itd.

    Moja opinia?
    Po małych modernizacjach nie mam do niego zastrzeżeń, działa ok i nie
    straszne mu obciążenia:
    - boczne profile zostały wyprostowane i wzdłuż na całej ich długości
    dospawana została rura o przekroju kwadratowym 20x20
    - nakrętki nakręciłem na lakierze, nie odkręcają

    Mając to na uwadze, tanie, można kupić, po modernizacji git ;-)

  • 6. Data: 2016-12-11 20:57:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 19:15 Irokez <n...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Geko/Kraft&Dele/Racibórz/itp, ale może któryś lepiej odpuścić?
    > Czy dopłacać do też do identycznie wyglądającego Uniteca?

    Ja mam "PODNOŚNIK HYDRAULICZNY 2T" ze znanego portalu, kupiony za około 60
    zł. Używam go z 20 razy w roku (obsługuje 3 auta) ale już od prawie 10lat.
    Spisuje się znakomicie.

    TG

  • 7. Data: 2016-12-11 20:59:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 20:57 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Ja mam "PODNOŚNIK HYDRAULICZNY 2T" ze znanego portalu, kupiony za około
    > 60 zł. Używam go z 20 razy w roku (obsługuje 3 auta) ale już od prawie
    > 10lat. Spisuje się znakomicie.
    >

    > TG

    Najcięższe auto jakie nim podnoszę ma 1,7T

    TG

  • 8. Data: 2016-12-11 21:23:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 20:24, Tomasz Pyra pisze:

    > Jakieś linki byś dorzucił.

    Będzie że reklamuję ;)

    > Ale generalnie jeśli planujesz go używać 2x w roku to spokojnie może być
    > taki badziewiak (poł samochodu podniesie):
    > http://allegro.pl/zaba-podnosnik-hydrauliczny-2t-sam
    ochodowy-lewarek-i6632989764.html

    No właśnie o takie "badziewiaki" za 70-80zł chodzi (nawet są w
    walizkach). 2 sztuki potrzebuję, czyli cenowo tyle co jeden Unitec w
    którym to różnicy za bardzo nie widzę na zdjęciach.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-12-11 21:25:29
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Mając to na uwadze, tanie, można kupić, po modernizacji git ;-)

    Z ciekawości popatrzyłem jeszcze na te podnośniki, pewnie teraz jeżeli
    miałbym kupować to kupiłbym podnośnik 2,5tony, cena niewiele większa
    ale... prawie wszystkie mają na bocznych ściankach oprócz przetłoczenia
    gięte krawędzie u góry i na dole. Na pewno znacznie wzmacnia to sztywność.
    W tych podnośnikach, tak myślę, raczej nie powinien wystąpić przypadek
    opisany przeze mnie.

  • 10. Data: 2016-12-11 21:26:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 20:36, cef pisze:

    > A to nie masz w każdym aucie lewarka?

    Jest, w Lagunie to jest porażka lewarka (taki półtrapez). w Ave trapez
    się rozleciał i nowy kupiłem ale przy trzecim kole też już jęczy, w
    Focusie się właśnie rozpadł :)

    --
    Irokez