  • 1. Data: 2021-06-30 19:38:02
    Temat: Podwyżka cen za numery tel. w Halonet vs. stawki MTR/FTR
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Witam,

    Taki mail przyszedł z Halonetu, podaję fragment:

    W związku z nowymi zasadami rozliczeń połączeń realizowanych do sieci komórkowych
    (MTR) oraz stacjonarnych (FTR), narzuconymi wszystkim operatorom telekomunikacyjnym w
    Unii Europejskiej aktem delegowanym Komisji Europejskiej z dnia 22.04.2021r.,
    wchodzącym w życie od 1 lipca 2021r. informujemy, że od 1 sierpnia zostaliśmy
    zmuszeni podnieść cenę niektórych usług, przede wszystkim opłat za numery
    telefoniczne.

    Co mają stawki za zakańczanie połączeń do podniesionych opłat za numer telefoniczny
    (z 1zł/rok na 1.23zł/mies. czyli prawie 15x)? W ogóle co to za rozporządzenie, bo z
    tą datą niczego nie znalazłem? Jest tylko postanowienie o stopniowej obniżce opłat? A
    może wpływ jest niebezpośredni, tylko po prostu tracąc część opłat które uzyskiwali,
    muszą to zrekompensować w inny sposób? Jestem trochę uczulony na wycieranie sobie
    ryja rzekomymi "wymogami łUnii" ;)
    https://www.uke.gov.pl/en/newsroom/new-rules-for-ftr
    -and-mtr-settlement,332.html

    P.

  • 2. Data: 2021-07-02 16:10:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-30 o 19:38, Piotr C. pisze:
> [...]
    muszą to zrekompensować w inny sposób? Jestem trochę uczulony na wycieranie sobie

    Właśnie przed chwilą przeczytałem treść ich PDF-a z nowym cennikiem
    ważnym od lipca (a dla obecnych klientów z opłaconymi usługami - od
    sierpnia) - <https://www.halonet.pl/download/Cennik_nowy_odVIII.
    pdf>

    Konkretna podwyżka. Posiadanie kilku numerów stacjonarnych powoli
    przestaje się opłacać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2022-09-28 16:38:29
    Od: "Neko" <m...@a...neko>

    Użytkownik Krystek <s...@k...art.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:60df1e4c$0$522$6...@n...neostrada.pl...

> [...]
    pdf>

    > Konkretna podwyżka. Posiadanie kilku numerów stacjonarnych powoli

    W Happycallu też podnieśli, ale dlaczego - nie wyjaśnili. Podwyżka z 1
    zł/msc na 5 zł/msc, masakra. Dobrze, że konto do wychodzących jest darmowe.