  • 1. Data: 2021-07-05 12:49:46
    Temat: Wyświetlanie nr tel z jakiegoś rejestru
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Kupiłam smartfon Krüger&Matz z Androidem 9 i ma coś zainstalowane, że
    jak ktoś do mnie dzwoni to się wyświetla, że spółka taka i taka i nawet
    adres.
    Nie instalowałam, żadnej aplikacji identyfikującej numery.
    Ktoś mi podpowie co to jest ?

  • 2. Data: 2021-07-05 13:25:29
    Temat: Re: Wyświetlanie nr tel z jakiegoś rejestru
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/07/2021 12:49, Monika Głowacka wrote:
    > Ktoś mi podpowie co to jest ?

    Standard we wspóczesnych telefonach.

  • 3. Data: 2021-07-05 14:26:02
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 05.07.2021 o 13:25, heby pisze:

    > Standard we wspóczesnych telefonach.

    Ciekawe z jakiego rejestru to bierze dane ?

  • 4. Data: 2021-07-05 14:50:00
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/07/2021 14:26, Monika Głowacka wrote:
    > Ciekawe z jakiego rejestru to bierze dane ?

    Iluminatów. Albo Google Maps.

  • 5. Data: 2021-07-05 18:16:06
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2021 o 14:50, heby pisze:

    > Iluminatów. Albo Google Maps.

    W sensie, że bez internetu nie działa.
    Przy okazji, dopóki się tego nie wyłączy, to G. wie kto do kogo i kiedy.
    Po wyłączeniu tej funkcji, pewnie wie nie gorzej...
    --
    Olek