  • 1. Data: 2020-10-23 15:07:56
    Temat: Pojedynczy głośnik komputerowy (Jack)
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Czy istnieje w przyrodzie takie zjawisko? Wymagania:

    - pojedynczy głośnik do komputera (mono)
    - podłączany jackiem 3.5 (a nie USB / Bluetooth)
    - moc ok. 2-3 W
    - z zasilaniem sieciowym

    Co szukam, to albo znaduję zestawy dwóch głośników (stereo), albo
    pojedyncze, ale Bluetooth z baterią -- co w sumie nie jest złe, bo
    mogą pewnie chodzić z kablem i na ładowarce, ale wolałbym coś bez
    BT i bez baterii (po co płacić za coś, czego się nie użyje).

    Istnieje takie zwierzę?

    --
    Po roku studiow przyjezdza do domu studentka i od progu wola:
    - Mamo, mam chlopaka!

  • 2. Data: 2020-10-23 15:51:42
    Temat: Re: Pojedynczy głośnik komputerowy (Jack)
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    > mogą pewnie chodzić z kablem i na ładowarce, ale wolałbym coś bez
    > BT i bez baterii (po co płacić za coś, czego się nie użyje).

    W zakupie - wątpię. w ogarnięciu - tak. wystarczy ze odetniesz ten drugi
    i juz masz to co chciałeś. tyle ze we właściwościach audio musisz
    ustawić: Mono, albo rozkręcic kolumnę i przelutować jeden kabel

    ToMasz

  • 3. Data: 2020-10-23 19:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arnold Ziffel a...@h...invalid ...

> [...]
    > mogą pewnie chodzić z kablem i na ładowarce, ale wolałbym coś bez
    > BT i bez baterii (po co płacić za coś, czego się nie użyje).

    Kupic za 30zł zestaw stereo i skleic tasma? :)))

    Jaki sens szukac mono jak stereo sa za grosze, sa małe i są? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 4. Data: 2020-10-24 01:12:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-10-23 o 15:07, Arnold Ziffel pisze:
> [...]
    > mogą pewnie chodzić z kablem i na ładowarce, ale wolałbym coś bez
    > BT i bez baterii (po co płacić za coś, czego się nie użyje).

    Jeżeli to ma być do komputera stacjonarnego, to monitor z wbudowanymi
    głośnikami daje radę w tego typu zastosowaniach.

  • 5. Data: 2020-11-08 07:22:35
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jaki sens szukac mono jak stereo sa za grosze, sa małe i są? :)

    Wymóg nie mój, zostałem poproszony o pomoc w znalezieniu :) Jest mało
    miejsca, nie ma miejsca na dwa głośniki. Podobno.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 6. Data: 2020-11-08 07:23:08
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Poldek <p...@i...eu> wrote:

    > Jeżeli to ma być do komputera stacjonarnego, to monitor z wbudowanymi
    > głośnikami daje radę w tego typu zastosowaniach.

    Jest już monitor, nie ma głośników (miał mieć, ale "oszukali", a teraz już
    za późno).

    --
    Starsza pani szła w kierunku peronu. Jej serce łkało. Nie chciała
    wyjeżdżać. Tu mieszkała jej córka, jej wnuk. Nie wiedziała, kiedy znów

  • 7. Data: 2020-11-08 07:24:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ToMasz <N...@o...pl> wrote:

    > W zakupie - wątpię. w ogarnięciu - tak. wystarczy ze odetniesz ten drugi
    > i juz masz to co chciałeś.

    Ale to trzeba płacić za dwa... a tak, to byłby jeden.

    > albo rozkręcic kolumnę i przelutować jeden kabel

    Raczej zrobić prosty mikser, choćby na dwóch rezystorach.

    --
    Mrówek ucieka z lasu i nagle na swej drodze spotyka leśniczego :
    - Co się stało? - pyta leśniczy

  • 8. Data: 2020-11-08 14:29:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-08 o 07:23, Arnold Ziffel pisze:

    > Jest już monitor, nie ma głośników (miał mieć, ale "oszukali", a teraz już
    > za późno).

    Listwy głośnikowe pod monitory sprzedają oddzelnie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2020-11-10 17:57:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie do każdego monitora taka "listwa głośnikowa" pasuje, zarówno mechanicznie jak i
    elektrycznie.
    Żeby taka listwa miała sens (czytaj: mniej drutów na biurku niż w spaghetti
    makaronu), to w monitorze powinno się odbywać
    dekodowanie sygnału audio z wejścia cyfrowego HDMI (czasem z DP) na sygnał analogowy
    i ten sygnał podawany na gniazdko audio (zwykle
    mini-jack) w monitorze, do tego zasilanie listwy z monitora (kolejne gniazdko:
    5V/12V).

    -----

  • 10. Data: 2020-11-11 02:26:03
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 8 Nov 2020 06:23:08 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <3...@h...in
    valid>
    od a...@h...invalid (Arnold Ziffel) :

    >Jest już monitor, nie ma głośników (miał mieć, ale "oszukali", a teraz już
    >za późno).

    To ja miałem odwrotnie, kupiłem monitor i przez pół roku używałem słuchawek, jak je
    kiedyś pomyłkowo wypiąłem, to mi sam monitor zagrał, dość dobrze i wyraźnie zagrał,
    mało
    się nie posikałem ze szczęścia ale dalej korzystam ze słuchawek.