  • 1. Data: 2020-10-23 18:37:22
    Temat: Laptop do gier 3000-4000zł
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Znajomy prosi o pomoc w wyborze, a w laptopach to ja jestm lajkonik :)

    SSD 512GB/1TB - to znane wymagania

    Co można kupić sensownego w w/w budżecie?

  • 2. Data: 2020-10-23 18:55:51
    Temat: Re: Laptop do gier 3000-4000zł
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I nie da się przekonać do normalnego blaszaka w małej obudowie?

  • 3. Data: 2020-10-23 21:55:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 23 Oct 2020 18:55:51 +0200, w <5f930b17$0$557$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > I nie da się przekonać do normalnego blaszaka w małej obudowie?

    Już mają.

  • 4. Data: 2020-10-24 08:56:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.10.2020 o 21:55, r...@k...pl pisze: