  • 121. Data: 2019-04-05 22:23:29
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-05 o 09:59, Budzik pisze:

    > Wierzysz w takie opowiesci?

    https://www.rp.pl/Prawo-drogowe/302159998-Sad-o-odpo
    wiedzialnosci-kierowcy-pojazdu-uprzywilejowanego-za-
    kolizje.html

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 122. Data: 2019-04-05 22:28:22
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-05 o 14:00, J.F. pisze:

    > Na etacie odpowiedzialnosc jest raczej ograniczona do 3 pensji.

    Taką właśnie relację usłyszałem. Chodziło o gdańskie karetki.

    > 3 miesiace bez pensji to moze byc dramat, ale raczej nie taki, zeby
    > woleć umrzec.

    Jak widać ... wolał. Inaczej nie potrafię wytłumaczyć jego zachowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 123. Data: 2019-04-05 23:16:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 22:03:34 +0200, w <5ca7b49b$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z wyłączonym silnikiem bez możliwosci jazdy na rozruszniku? Trochę
    > kłopotliwe, misiu :)

    No cóż, skoro tak jeździsz misiu kolorowy... :)

  • 124. Data: 2019-04-05 23:17:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 22:02:33 +0200, w <5ca7b45e$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Gdzieś tak napisałem? Co jarasz?

    Tam gdzie znaznaczone.

    > Sam spróbuj. Zgaś silnik i jak ci nie odpali to przejedź 10m, dla
    > ułatwienia "automatem" :]

    Aaa, to dlatego masz problemy z włączeniem się do ruchu poza miastem.
    No ja jeżdżę z włączonym silnikiem. Polecam.

  • 125. Data: 2019-04-05 23:23:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-05 11:04, T. wrote:

> [...]
    od-utknal-na-przejezdzie-kolejowym-w-puszczykowie-wc
    zesniej-pociag-uderzyl-tam-w-karetke/

    > Ja raz jechałem pociągiem podmiejskim, tzw. kiblem (EZT) - stałem z
    > przodu, a drzwi do kabiny były otwarte, więc widziałem. Na przejeździe
    > utknął autobus - koła (bliźniaki) tylnej osi spadły mu poza betonowe
    > płyty - na tor. Było to w czasach, kiedy nie było sygnalizacji
    > przejazdowej. Na szczęście pogoda była dobra, widoczność doskonała, a
    > pociąg i tak hamował do nieodległego przystanku. Przystanął przed
    > przejazdem. Ludzie z autobusu pomagali go wypchnąć, bo nie mógł o
    > własnych siłach tym Autosanem wyjechać.
    > T.

    Gadałem dzisiaj z kolegą. Mówił, że kiedyś został między rogatkami. No i
    ... zachował się tak jak kierowca tej karetki. Tyle, że udało mu się
    zmieścić między rogatką a przejeżdżającym pociągiem. Przy czym było
    wiele torów, nie widać którym pociąg nadjeżdża i przejechał akurat tym
    przy którym się ustawił. A piszę o tym dlatego, że kolega pracuje w
    firmie, która zajmuje się systemami kolejowymi. To kilka lat temu było,
    może nie było aż tak łatwo staranować drąg rogatki jak dzisiaj, ale i
    tak było to najbardziej oczywiste rozwiązanie. Tyle, że w stresie szukał
    czegoś innego.

  • 126. Data: 2019-04-05 23:46:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-05 12:10, tck wrote:

    > jest monitoring, połączyć wykrywanie ruchu przez kamerę z opóźnieniem
    > zamknięcia zjazdowego szlabanu albo z alarmowaniem człowieka
    > nadzorującego/maszynisty nie jest niemożliwe...

    Najprościej byłoby wprowadzić przepis, że pociąg ma przepuszczać
    wszystkie samochody.

  • 127. Data: 2019-04-05 23:48:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 23:17, r...@k...pl pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tam gdzie znaznaczone.

    Nie ma tam napisane, że nie przejadę 10. Dodatkowo jest we wcześniejszej
    twojej odpowiedzi gdzie twierdzisz że jesteś zwyczajnym kretynem :)

    > Aaa, to dlatego masz problemy z włączeniem się do ruchu poza miastem.

    Gdzie napisałem że mam jakieś problemy?

    > No ja jeżdżę z włączonym silnikiem. Polecam.

    Przecież ty nie umiesz jeździć :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 128. Data: 2019-04-05 23:51:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 23:16, r...@k...pl pisze:

    > No cóż, skoro tak jeździsz misiu kolorowy... :)

    Gdzie napisałem ze tak jeżdżę, misiu?

    Ty napisałeś że dla ciebie to żaden problem :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 129. Data: 2019-04-06 00:01:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.04.2019 17:43, Zenek Kapelinder pisze:

    > Kierowca idiota podobno 60 lat ma. Jesli to by byla prawda to dlaczego szacunku dla
    szlabanow nie mial? Widac na filmie ze baran objezdza szlaban ktory sie przed nim
    zamknal. Czego sie spodziewal jak nie pocigu?

    No, spodziewał się pewnie, że po drugiej stronie przejazdu nie ma szlabanu
    na jego pasie ruchu. Albowiem jeśli baran mógł objechać szlaban (jak piszesz),
    to znaczy, że była to tzw. półrogatka a w takim przypadku po drugiej stronie
    torów, na prawym pasie była droga wolna. A nie była. Był szlaban. Cały a nie
    pół. Baran po ściernisku ten szlaban objechał ("idźcie przez zboże, we wsi
    Moskal stoi"), czy jak? Filmu nie oglądałem, bo nie mam projektora.

  • 130. Data: 2019-04-06 00:08:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 23:48:58 +0200, w <5ca7cd4f$0$495$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Nie ma tam napisane, że nie przejadę 10. Dodatkowo jest we wcześniejszej
    > twojej odpowiedzi gdzie twierdzisz że jesteś zwyczajnym kretynem :)

    Uu, chłopczyk się zdenerwował przytaczaniem jego własnym słów i teraz sam już
    nie wie kiedy bredzie :).
    No to zdążysz uciec w 15s widząc nadjeżdżający pojazd czy nie?
    Jeden kretyn tu twierdzi, że w 15s nie da się uciec parę metrów.

    > Gdzie napisałem że mam jakieś problemy?

    Uważasz za magię uniknięcie wypadku z pędzocym 100-120km/h pojazdem.

    > Przecież ty nie umiesz jeździć :)

    Ty nawet włączyć się do ruchu nie dajesz rady :D