  • 1. Data: 2011-10-09 20:22:53
    Temat: Aparat stacjonarny dla seniora
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    Witajcie,

    Piszę tu pierwszy raz :)

    czy szanowna grupa mogłaby mi polecić jakis model stacjonarnego aparatu
    telefonicznego dla osoby starszej, spełniajacy poniższe wymagania:

    - 10 bezposrednio wybieranych numerów w pamięci
    - pamiec tych 10 numerów nieulotna, czyli można telefon podłaczyc,
    zaprogramować te numery, opisać i wysłac telefon w paczce.
    - spore klawisze i głośnomówiący

    znalazłem model castel ctl663, wygląda to mniej więcej tak jakbym chciał,
    niestety nie moge znaleźc żadnej informacji o ulotności/nieulotnoosci
    pamieci.

    maxcom kxt480 niestety odpada z powodu tylko 3 pamieci bezposrednich.

    pozdrawiam,
    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2011-10-09 21:07:21
    Temat: Re: Aparat stacjonarny dla seniora
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "krzysiek" <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid> napisał
    > - pamiec tych 10 numerów nieulotna, czyli można telefon podłaczyc,
    > zaprogramować te numery, opisać i wysłac telefon w paczce.

    A może po prostu sprawdź jakie aparat ma podtrzymanie, załaduj baterie i a
    strategiczne dla życia baterii przyciski zabezpiecz przed wciśnięciem w
    transporcie? Mam wrażenie, że ciężko będzie Ci znaleźć aparat z tego typu
    pamięcią.

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-10-09 21:54:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-10-09 22:22, krzysiek pisze:
> [...]
    >

    > znalazłem model castel ctl663, wygląda to mniej więcej tak jakbym chciał,
    > niestety nie moge znaleźc żadnej informacji o ulotności/nieulotnoosci

    A te wszystkie biurowe Panasoniki? Nie są drogie, rzędu 90-130 zł, a
    mają kilkanaście przycisków pamięci bezpośredniej, 99 pośredniej,
    pamiętają wszystko po odłączeniu zasilania, klawisze są duże i
    głośnomówiącą funkcję też mają.

  • 4. Data: 2011-10-10 17:06:36
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j6svqt$2fd$...@n...onet.pl,
    krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid> nastukał:
> [...]
    > ulotności/nieulotnoosci pamieci.
    >
    > maxcom kxt480 niestety odpada z powodu tylko 3 pamieci bezposrednich.

    A moze kxt480 i w szereg takie coś:

    http://www.ekstrasenior.pl/?83,przystawka-do-telefon
    u-mt-50-bb

    albo:

    http://allegro.pl/switel-tc42-telefon-dla-seniora-du
    ze-przyciski-i1833925715.html

    ten ma nawet wzmacniacz +40dB

    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-10-11 00:06:18
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 9 Oct 2011 20:22:53 +0000 (UTC), krzysiek
    <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid> wrote:

> [...]
    >- pamiec tych 10 numerów nieulotna, czyli można telefon podłaczyc,
    >zaprogramować te numery, opisać i wysłac telefon w paczce.

    Siemens Gigaset

    - bezprzewodowy
    - w miare duze klawisze
    - glosnomowiacy
    - mozna zaprogramowac 8 klawiszy (pod cyferkamia od 2-9 w stylu
    nacisnij i przytrzymaj dluzej i zielona sluchawke - tzw. pre-dialing)
    nieulotne
    - ew. ksiazka telefoniczna
    - regulacja glosnosci

    ja mam Gigaset seria 3000 i 4000 - ale teraz sa nowe serie ...i nie
    wiem, czy da sie zaprogramowac ten pre-dialing

    A jezeli nie Siemens, to sa Panasonic bezprzewodowoe - dla seniorow
    nawet z opcja dla slabiej slyszacych (przewodzenie kostne dzwieku) ale
    nie wiem jak z guzikami do programowania

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-10-12 15:28:26
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    Dnia Mon, 10 Oct 2011 19:06:36 +0200, VSS napisał(a):

    > A moze kxt480 i w szereg takie coś:

> [...]

    no właśnie też trafiłem na te dwa produkty i musiałem troche pomyśleć
    który wybrać :)

    W końcu zdecydowałem sie na TC42.

    Dzieki,

    --