  • Data: 2022-10-02 18:31:31
    Temat: Połączenie ethernet
    Od: ks <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Musiałem przeniesc sterownik który steruje moim ogrzewaniem w inne
    miejsce, i nie bardzo mam możliwość połączyć się z nim kablem.
    Dotąd sterownik był wpięty do gniazda routera 1, połączenie było
    inicjowane z komputera po podaniu adresu IP.
    Co musiałbym podłączyć do sterownika żeby ten sam router 1 połączył się
    ze sterownikiem przez wifi?
    Próbowałem podłączyć inny router 2 wifi kablem do sterownika.
    Ale w przypadku łączenia kablem z routera 1 to PC inicjuje połączenie.
    A jak sterownik wpinam do routera 2 to z czym miałbym nawiązać
    połączenie? Sterownik jest "za" routerem. Połączyć się z routerem? ale
    jak? Próbowałem czegoś takiego jak tryb bridge ale bez sukcesu.

    K.S.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe AVG.