  • Data: 2022-10-03 12:30:17
    Temat: Re: Połączenie ethernet
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Musiałem przeniesc sterownik który steruje moim ogrzewaniem w inne
    > miejsce, i nie bardzo mam możliwość połączyć się z nim kablem.
    > Dotąd sterownik był wpięty do gniazda routera 1, połączenie było
    > inicjowane z komputera po podaniu adresu IP.
    > Co musiałbym podłączyć do sterownika żeby ten sam router 1 połączył się
    > ze sterownikiem przez wifi?
    > Próbowałem podłączyć inny router 2 wifi kablem do sterownika.
    > Ale w przypadku łączenia kablem z routera 1 to PC inicjuje połączenie.
    > A jak sterownik wpinam do routera 2 to z czym miałbym nawiązać
> [...]

    Coś jak :

    https://allegro.pl/oferta/openbox-wifi-bridge-repeat
    er-dreambox-adapter-rj45-10805717814?utm_feed=3dca50
    96-1f0f-4ca6-9f37-f55ca2fec4f7&utm_source=ceneo&utm_
    medium=cpc&utm_campaign=feed&ceneo_cid=475faf1f-06a9
    -5091-0056-6e98494bd036

    Mam takie coś.

    Wpinam do urządzenia z ethernetem ( oscyloskop w moim przypadku),
    zasilanie po usb jest.

    Po skonfigurowaniu łączy się toto po wifi i zapewnia normalne połączenie.

    Pozdrawiam

    Adam Górski