  • 21. Data: 2017-01-10 18:20:01
    Temat: Re: Poleasingowiec - krystalizacja
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2017 16:42:20 +0100, Grzegorz napisał(a):

    > a co powiecie na propozycję zainstalowania OS X zamiast Windowsa ??

    Nie znam :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2017-01-10 18:35:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Potwierdzam - podobne efekty z linuxem na kompach mniej lub bardziej wymagajacych
    ludków...

    Jakbyś to napisał 20 lat temu gdy mój kolega znał na pamięć kod do windy
    bo tak często ją reinstalował to byłby argument
    ale teraz?

  • 23. Data: 2017-01-11 23:51:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-10 o 11:13, s...@g...com pisze:

    > Potwierdzam - podobne efekty z linuxem na kompach mniej lub bardziej wymagajacych
    ludków...

    Dla bardziej wymagających za mało programów a te co są działają wolniej
    i mniej potrafią. Ale za to dla dzieciaka klikającego we wszystko w
    oknie przeglądarki nic nie przelicytuje linuxa.