  • 1. Data: 2017-01-06 14:44:40
    Temat: Czy w Tajwanie odbyło się znowu trzęsienie ziemii czy jakiś inny atak kosmitów?
    Od: Mieczysław Mietek Krasula <...@f...pl>

    Kostki 2x8GB 1866 za które rok temu dałem 308 zł. teraz kosztują ponad 600
    - i to nawet wolniejsze od 9-9-9-27.
    WTF?

  • 2. Data: 2017-01-06 15:07:29
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Mieczysław Mietek Krasula" <...@f...pl> wrote in message news:586f9f48$0$15205

    > WTF?

    Nic takiego - tzw nowoczesny sposób prowadzenia biznesu.

    Bylo tanio - klienci brali
    troche drożej - też brali
    drogo - również biorą , więc w czym problem - "podnosimy !"

    jeszcze drożej ? Nadal będą brali jak będzie taka potrzeba....

    Koszty produkcji co raz niższe z racji nowych technologii a ceny sprzedaży co raz
    wyższe.

    Maksymalizacja zysków - ma być jak największa .
    Produkujemy dużo wszystkiego za małe pieniądze , sprzedajemy za duże pieniądze.
    Ewentualne reklamacje ? - wymiana na nowe bo i tak sie opłaca z racji mnóstwa
    wytworzonych przedmiotów które tylko czekają na wymianę skoro klient zapłacił za
    dobro 20x więcej ile ono jest warte.

    kiedys był przykład Manty - "high-endowej" elektroniki uzytkowej.

    Koszt produkcji sztuki- 15$ , cena za sztukę - 200$ ,czyli zysk na sztuce "tylko"
    185$ , gwarancja 24 miesiące w ciągu której padło np. 60% - wymieniono na nowe czyli
    stracono kolejne 15$ ale zysk jest nadal bo "tylko" 170$ na sztuce..

  • 3. Data: 2017-01-06 15:29:15
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Nic takiego - tzw nowoczesny sposób prowadzenia biznesu.

    Bylo tanio - klienci brali
    troche drożej - też brali

    Zmowa szejków, ropa drożeje, nowy rok i biznesmeni chcą się też nahapać ...

  • 4. Data: 2017-01-06 19:36:15
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    oczywiście nie wiem, w tej chwili nie mam dowodów, podejrzewam jednak...

    europejczyk tusk stawia na nowoczesność i rozwój...

    podejrzewam, że europejski urząd ochrony konsumenta i konkurencji
    rozpierdala niszowe rynki, czyli tych co próbują zarabiać na "starych"
    już technologiach...

    zarobek ma być tylko na nowoczesności i to takiej która osiągalna jest
    jednie w ustawionych nowoczesnych laboratoriach... żadna garażowa
    produkcja już nie przejdzie...

    no a skoro ustawione, to cena może być dowolna...

    można też uderzać z drugiej strony, chłopaki się zintegrowali i
    ustawiają ceny jak chcą, to tak jak z samochodami, jak to możliwe, że
    wszystkie samochody są praktycznie identyczne... oczywiście nie wiem,
    jednak tak myślę...

    ciekawe czego i jak teraz uczą na politechnice warszawskiej, jest tu
    Ktoś kto się nie boi i opowie?

  • 5. Data: 2017-01-06 19:42:03
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ogólnie to bardzo ciekawy strasznie interesujący mnie temat,
    na czym polega dzisiejsza praca zarobkowa? zapraszam do dyskusji na ten
    temat na grupie .praca.dyskuje

  • 6. Data: 2017-01-06 20:10:49
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    chciałbym pogadać, twierdzę, że dzisiejsze wolne rynki są totalnie
    poustawiane...

  • 7. Data: 2017-01-06 22:27:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W to miejsce powinna wejśc konkurencja, ale z dnia na dzień tego nie zdązy, a jak już
    wybuduje fabryke, to się obnizy ceny do dumpingowych i budowa się im nie zwróci.
    BTW zawsze mnie fascynuje, jak rentownośc z produkcji samochodów jest rzekomo 0,5-1%,
    a Panasonic i Sony i Philips i dokładają i dokładają i dokładają do każdego
    telewizora, no perpetuum mobile Panie...

    -----

  • 8. Data: 2017-01-06 22:52:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > BTW zawsze mnie fascynuje, jak rentownośc z produkcji samochodów jest rzekomo
    0,5-1%, a Panasonic i Sony i Philips i dokładają i dokładają i dokładają do każdego
    telewizora, no perpetuum mobile Panie...

    Może odpowiedzią jest "system rezerw cząstkowych"
    Czyli Philips dogaduje się INGBankiem.
    Philips dostarcza ING-owi żywej gotówki.
    ING ją "mnoży"=pożycza innym przy pomocy systemu rezerw cząstkowych.
    I tutaj jest zysk

  • 9. Data: 2017-01-07 08:01:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MieczysławMietek Krasula" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Kostki 2x8GB 1866 za które rok temu dałem 308 zł. teraz kosztują ponad 600
    > - i to nawet wolniejsze od 9-9-9-27.
    > WTF?

    To są do kupienia same kości pamięci? Gdzie?

  • 10. Data: 2017-01-07 10:14:04
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > ogólnie to bardzo ciekawy strasznie interesujący mnie temat,
    > na czym polega dzisiejsza praca zarobkowa?
    Zapisz się do KODu i możesz kasować za swoje usługi ile chcesz :)