  • 1. Data: 2017-01-08 14:17:37
    Temat: Problem z poczta gmail
    Od: jarko <j...@o...eu>

    Witam
    Mam problem z poczta gmail w thunderbirdzie, wczoraj sie odbierała,
    dzisiaj wyskakuje:

    Przesyłanie hasła użytkownika ,,adres maila" nie powiodło się. Odpowiedź
    serwera poczty pop.googlemail.com: Web login required:
    https://support.google.com/mail/answer/78754

    Jak to naprawić ?

  • 2. Data: 2017-01-08 14:22:59
    Temat: Re: Problem z poczta gmail
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 14:17:40 UTC+1 użytkownik jarko napisał:
> [...]
    >
    > Przesyłanie hasła użytkownika ,,adres maila" nie powiodło się. Odpowiedź
    > serwera poczty pop.googlemail.com: Web login required:

    Zalogować sie do gmaila na tym komputerze z przeglądarki. Tak w skrócie. Bo tam w
    odpowiedzi masz wyjasnione w szczegółach...

  • 3. Data: 2017-01-08 14:45:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 05:22:59 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):

    > Zalogować sie do gmaila na tym komputerze z przeglądarki.

    Potem do ustawień i zaptaszyć "umożliw POP[IMAP]" No chyba że używasz
    Opery 12.xx, wtedy kicha.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-01-08 15:22:42
    Od: jarko <j...@o...eu>

    loguje sie przez strone

    i wyskakuje

    Potwierdź, że to Ty
    Aby zalogować się na swoje konto Google, wybierz zadanie z poniższej listy.

    i 3 do wyboru, tylko o to chodzi ze nie pamietam pomocniczego maila ani
    nic :( bo to było z 10 lat temu
    hasło na 100% dobre wpisuje

  • 5. Data: 2017-01-08 15:47:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 15:22:42 +0100, jarko napisał(a):

    > hasło na 100% dobre wpisuje

    No to kicha :) Nie znam metody w tym przypadku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-01-08 15:51:23
    Od: jarko <j...@o...eu>

    > No to kicha :) Nie znam metody w tym przypadku.

    a nie da się gdzies zalogowac tylko z mailem i hasłem bez jakiejs
    weryfikacji ?

  • 7. Data: 2017-01-08 17:37:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 15:51:23 +0100, jarko napisał(a):

    > a nie da się gdzies zalogowac tylko z mailem i hasłem bez jakiejs
    > weryfikacji ?

    Nie zrozumieliśmy się. Jak znasz login i hasło to niczego więcej nie
    potrzebujesz. Jak cię nie loguje, to znaczy że login albo hasło są złe.
    Rzadko ale np. na stronach bankowych nie zalogujesz się z przestarzałej
    przeglądarki i czasem nie masz nawet komunikatu. Po prostu nie loguje :)
    Ale Th. nie powienien sprawiać kłopotów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-01-08 18:00:17
    Od: jarko <j...@o...eu>

> [...]
    > przeglądarki i czasem nie masz nawet komunikatu. Po prostu nie loguje :)
    > Ale Th. nie powienien sprawiać kłopotów.

    Kurcze nie moge, konfiguruje od nowa i wyskakuje:

  • 9. Data: 2017-01-08 18:04:01
    Od: jarko <j...@o...eu>

    Pisze "odpowiedz na te pytania, by potwierdzic ze to konto nalezy do
    Ciebie" hasło w 100% dobre, bo jak wpisuje inne to pisze zle hasło
    mozecie podac link do logowania do poczty, moze ja sie inaczej loguje,
    juz nie wiem

  • 10. Data: 2017-01-08 18:14:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 18:04:01 +0100, jarko napisał(a):

> [...]
    > Ciebie" hasło w 100% dobre, bo jak wpisuje inne to pisze zle hasło
    > mozecie podac link do logowania do poczty, moze ja sie inaczej loguje,

    A próbowałeś się zalogować via strona gmaila
    (https://accounts.google.com/), czy to co piszesz odnosi się jedynie do
    logowania Thunderbirda na serwerze?
    A może chodzi o to:
    http://natemat.pl/42645,wielka-awaria-gmaila-poczta-
    google-a-zostala-zaatakowana-przez-wirusa
    --
    Jacek
    I hate haters.