  • 1. Data: 2023-12-02 17:15:44
    Temat: Polecana ładowarka USB do auta
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    Czołem,

    zachciało mi się wbudować ładowarkę USB do wnętrza podłokietnika w
    samochodzie, tak aby była stale nomen omen pod ręką. Możecie polecić
    *sprawdzony model do zabudowy*, który będzie miał 2 x USB z sensowną
    wydajnością i przy okazji nie zjara mi auta na postoju ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2023-12-04 10:21:18
    Temat: Re: Polecana ładowarka USB do auta
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PeJot <s...@n...pl> wrote:

> [...]
    > *sprawdzony model do zabudowy*, który będzie miał 2 x USB z sensowną
    > wydajnością i przy okazji nie zjara mi auta na postoju ?

    Ja używam takiej. Tylko jest odłączana jak wyłączam samochód, i
    oczywiście za bezpiecznikiem. Ale działa bez problemu.

    https://allegro.pl/oferta/szybka-ladowarka-usb-qc-2-
    0-3-0-8806773045

    Chcesz zostawić ładowarkę podpiętą do akumulatora na stałe? To ciągnie
    prąd nawet jak jest odłączone, nie wiem ile, ale jak samochód stoi przez
    parę dni lub więcej to może być problem. Jakiś przełącznik chociaż daj,
    jak chcesz się ładować na postoju z wyłączonym kluczykiem.

    --
    Na egzaminie z informatyki profesor z widocznym niesmakiem slucha
    niedorzecznych odpowiedzi studenta. W pewnym momencie zwraca się do

  • 3. Data: 2023-12-04 10:46:14
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    > Ja używam takiej. Tylko jest odłączana jak wyłączam samochód, i
    > oczywiście za bezpiecznikiem. Ale działa bez problemu.
    >
    > https://allegro.pl/oferta/szybka-ladowarka-usb-qc-2-
    0-3-0-8806773045

    THX za sugestię, chociaż wolałbym coś w obudowie, plug&play.

    > Chcesz zostawić ładowarkę podpiętą do akumulatora na stałe? To ciągnie
    > prąd nawet jak jest odłączone,

    To wiadomo, trzeba podłączyć *po* kluczyku.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 4. Data: 2023-12-04 13:12:37
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A konkretnie ile to może być?

    -----

  • 5. Data: 2023-12-04 13:27:20
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    ąćęłńóśźż <c...@b...pl> napisał(a):
    > A konkretnie ile to może być?

    2 mA. Wartość pomijalna jeśli chodzi o rozładowanie akumulatora
    samochodowego.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2023-12-04 14:38:35
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    > 2 mA. Wartość pomijalna jeśli chodzi o rozładowanie akumulatora
    > samochodowego.

    MZ to nie chodzi o 2 mA, tylko o to żeby chińszczyzna nie zechciała się
    zjarać razem z autem.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 7. Data: 2023-12-04 14:49:05
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    PeJot <s...@n...pl> napisał(a):
    > MZ to nie chodzi o 2 mA, tylko o to żeby chińszczyzna nie zechciała się
    > zjarać razem z autem.

    Ale w kontekście czego pytasz? W tym podwątku temat zszedł na pobór prądu.
    Co do zjarania, to Arnold napisał o bezpieczniku. Chciałbyś jakoś dodatkowo
    zabezpieczyć czy może chodzi o to, żeby to w ogóle nie był chiński moduł,
    tylko coś markowego?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2023-12-04 17:31:28
    Od: PeJot <s...@n...pl>

> [...]
    > prądu. Co do zjarania, to Arnold napisał o bezpieczniku. Chciałbyś jakoś
    > dodatkowo zabezpieczyć czy może chodzi o to, żeby to w ogóle nie był

    Nie mam zaufania do chińszczyzny, pytam o sprawdzony model.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 9. Data: 2023-12-04 19:23:42
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 4.12.2023 10:21, Arnold Ziffel wrote:

    > Ja używam takiej. Tylko jest odłączana jak wyłączam samochód, i
    > oczywiście za bezpiecznikiem. Ale działa bez problemu.

    A po radiu nie sieje?

    --
    Mirek.

  • 10. Data: 2023-12-04 19:27:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 19:23, Mirek pisze:

    > A po radiu nie sieje?

    Sieje, każda sieje. Im dalej od radia, tym lepiej :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>