    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Polecana ładowarka USB do auta
    Date: Mon, 4 Dec 2023 09:21:18 -0000 (UTC)

    PeJot <s...@n...pl> wrote:

    > zachciało mi się wbudować ładowarkę USB do wnętrza podłokietnika w
    > samochodzie, tak aby była stale nomen omen pod ręką. Możecie polecić
    > *sprawdzony model do zabudowy*, który będzie miał 2 x USB z sensowną
    > wydajnością i przy okazji nie zjara mi auta na postoju ?

    Ja używam takiej. Tylko jest odłączana jak wyłączam samochód, i
    oczywiście za bezpiecznikiem. Ale działa bez problemu.

    https://allegro.pl/oferta/szybka-ladowarka-usb-qc-2-
    0-3-0-8806773045

    Chcesz zostawić ładowarkę podpiętą do akumulatora na stałe? To ciągnie
    prąd nawet jak jest odłączone, nie wiem ile, ale jak samochód stoi przez
    parę dni lub więcej to może być problem. Jakiś przełącznik chociaż daj,
    jak chcesz się ładować na postoju z wyłączonym kluczykiem.

    --
    Na egzaminie z informatyki profesor z widocznym niesmakiem slucha
    niedorzecznych odpowiedzi studenta. W pewnym momencie zwraca się do