  • 21. Data: 2011-05-12 10:20:55
    Temat: Re: Polecany zestaw naprawczy do opon?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 12:10, AZ pisze:
    > Bonusowo masz nozyk, za 40 PLN ;-)

    no to chyba sie skusze...
    taki nozyk ...za 30 dychy.. zal nie wziac ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 22. Data: 2011-05-12 10:26:21
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 12 Maj, 11:54, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ja bym sie w spraye nie pakowal, wrzucisz go pod siedzenie i bedziesz
    > jezdzil spokojny az nie zlapiesz niestandardowego kapcia gdzies na
    > zadupiu a spray sie nie sprawdzi i zostaniesz w czarnej dupie ;-)

    pewnie, nie ma to jak wozić zapas
    (MSPANC)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 23. Data: 2011-05-12 13:42:37
    Od: mk <d...@t...pl>

    sowa pisze:
    > czy kiedys nie bylo grzybkow zamiast sznurkow?
    Są i grzybki:
    http://www.motocombo.pl/produkt-4471.html
    http://www.boxer-parts.eu/uniwersalny_zestaw_naprawc
    zy_do_opon_komplet,0,5768.html
    Pdr. M

  • 24. Data: 2011-05-12 13:56:16
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 15:42, mk pisze:

    > Są i grzybki:
    > http://www.motocombo.pl/produkt-4471.html
    > http://www.boxer-parts.eu/uniwersalny_zestaw_naprawc
    zy_do_opon_komplet,0,5768.html

    dzienki,
    no to teraz pytanie co lepsze?
    sznurki czy grzybki?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 25. Data: 2011-05-13 12:34:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Te spraje to gownowarte.

    A czy kolega nie ma przypadkiem kawasaki? To by wyjasnialo niedzialanie
    spreju.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 26. Data: 2011-05-13 23:40:45
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-12 11:54, AZ pisze:

    > Ja bym sie w spraye nie pakowal, wrzucisz go pod siedzenie i bedziesz
    > jezdzil spokojny az nie zlapiesz niestandardowego kapcia gdzies na
    > zadupiu a spray sie nie sprawdzi i zostaniesz w czarnej dupie ;-)

    Albo wybuchnie i bedzie czyscil gume ze wszystkiego spod siedzenia a to
    upierdliwa i czasochlonna robota ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 27. Data: 2011-05-14 08:22:02
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-14 01:40, marider pisze:

    > Albo wybuchnie i bedzie czyscil gume ze wszystkiego spod siedzenia a to
    > upierdliwa i czasochlonna robota ;)

    One same z siebie to nie wybuchają, natomiast blacha puszki jest często
    aluminiowa i odrobina luzu w schowku powoduje że może się przetrzeć o
    cokolwiek, o profil subframe, albo o gumowy pasek - poważnie, poważnie.
    Dobrze jest jedną skarpetkę odżałować na opakowanie.

    A jak walnie to dobrze dać jej czas się zwulkanizować i wtedy ładnie
    odchodzi.

    KJ i tajemnice spray-a do opon

  • 28. Data: 2011-05-19 13:18:24
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 12 Maj, 11:18, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:
    > witam,
    > jakowas wskazowka?
    > co sie sprawdzilo a co do dupy jest/bylo?
    > dzieki z gorki

    kup se spray za 3 dychy.

    Gawron
    AT