  • 1. Data: 2021-09-18 00:25:53
    Temat: Policja się zbroi
    Od: ii <i...@o...invalid>

    (RadekF, do nogi!)

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af8

    Ja bym to co prawda nazwał łupami wojennymi :-)

  • 2. Data: 2021-09-18 01:22:24
    Temat: Re: Policja się zbroi
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.09.2021 o 00:25, ii pisze:
    > (RadekF, do nogi!)
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af8
    >
    > Ja bym to co prawda nazwał łupami wojennymi :-)

    Skończy się rumakowanie jak trzeba będzie wyłożyć kasę na serwis i naprawy.

  • 3. Data: 2021-09-19 13:54:05
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > (RadekF, do nogi!)
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af8
    >
    > Ja bym to co prawda nazwał łupami wojennymi :-)

    "Nowy przepis stanowi, że można przekazać przedmioty zajęte w trakcie
    postępowania karnego instytucjom walczącym z epidemią."

    Powiedzcie mi jak policja walczy z Covidem? Wszystkie informacje mówią
    że walczy z obywatelami. Może drugiego sorta ale mimo wszystko to też
    obywatele.
    Wojtek

  • 4. Data: 2021-09-19 14:19:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.09.2021 o 13:54, wowa pisze:

> [...]
    >
    > Powiedzcie mi jak policja walczy z Covidem? Wszystkie informacje mówią
    > że walczy z obywatelami. Może drugiego sorta ale mimo wszystko to też

    No chyba jasne, że to pic na wodę. Będą wisieć.

  • 5. Data: 2021-09-20 10:03:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Sep 2021 13:54:05 +0200, wowa wrote:

> [...]
    >
    > Powiedzcie mi jak policja walczy z Covidem? Wszystkie informacje mówią
    > że walczy z obywatelami. Może drugiego sorta ale mimo wszystko to też

    Masz na mysli mafiosow, czy piratow drogowych? :-)

    A policja ... jak pilnuje, aby obywatele chodzili w maseczkach, to
    walczy z covidem?
    A jak pilnuje, aby przestrzegali kwarantanny ?

    No i jeszcze trzeci typ - jak zarekwiruje spirytus i przekaze orlenowi
    na plyn dezynfekujacy :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-09-20 11:22:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-09-19 o 13:54, wowa pisze:

> [...]
    >
    > Powiedzcie mi jak policja walczy z Covidem? Wszystkie informacje mówią
    > że walczy z obywatelami. Może drugiego sorta ale mimo wszystko to też

    Sprawdza ludzi na kwarantannie.
    T.

  • 7. Data: 2021-09-20 12:30:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 17/09/2021 23:25, ii wrote:
    > (RadekF, do nogi!)
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/af8
    >
    > Ja bym to co prawda nazwał łupami wojennymi :-)

    Czyli zarekwirowali lacznie dwa samochody od glabow, ktorzy mieli je
    zarejestrowane na siebie albo swoja rodzine bo cala reszta miala te auta
    w leasingu i gowno im moga zabrac.