  • 1. Data: 2010-02-13 19:34:58
    Temat: Polisa zagraniczna na samochod w Polsce
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Jest za granica firmy ubezpieczeniowa ktora zaoferowala mi OC za 30% taniej niz
    obecnie place, czy moge wykupic OC za granica i zrezygnowac z krajowego?

    Mozna tak jezdzic?

  • 2. Data: 2010-02-13 20:03:06
    Temat: Re: Polisa zagraniczna na samochod w Polsce
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 19:34:58 +0100, WW3 wrote:
    >Jest za granica firmy ubezpieczeniowa ktora zaoferowala mi OC za 30% taniej niz
    >obecnie place, czy moge wykupic OC za granica i zrezygnowac z krajowego?
    >Mozna tak jezdzic?

    Jesli chcesz miec problemy .. co prawda wydaje mi sie w razie
    problemow ktos ci za to zaplaci, bo racja jest po twojej stronie, pod
    warunkiem ze ta firma to unijna :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-02-13 20:49:32
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > Jesli chcesz miec problemy .. co prawda wydaje mi sie w razie
    > problemow ktos ci za to zaplaci, bo racja jest po twojej stronie, pod
    > warunkiem ze ta firma to unijna :-)

    O jakich problemach piszesz?