  • 1. Data: 2010-02-10 16:34:31
    Temat: Droga 69 Vel 948 (Korbielów)
    Od: "marekjan" <m...@o...pl>

    Hej!,.
    Nawigacja pokazuje mi dwa warianty: Drogą 86
    Bielska Białej a później 69 do Żywca i przez Jeleśnie do Korbielowa
    a w innym 1 (E75) do Oświęcimia i drogę 948 przrez Oświęcim, Kęty.
    Jechałbym od strony Częstochowy. Co byście doradzili?
    Co ciekawe, nawigacja nie wybiera wariantu drogi nr 1 (E75- nie
    przebiegajacej przez centrum Katowic) gdy
    trasa ma być "szybka" i iść przez Bielsko-Białą.
    Chyba do Bielska drogą 1 można dojechać? Zawsze się gubię na rozwidleniu za
    Siewierzem.
    Trzymać się trzeba lewego pasa czy prawego do "Jedynki" - nie przez centrum
    Katowic?
    A.

  • 2. Data: 2010-02-10 16:42:00
    Temat: Re: Droga 69 Vel 948 (Korbielów)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    marekjan wrote:
> [...]
    > rozwidleniu za Siewierzem.
    > Trzymać się trzeba lewego pasa czy prawego do "Jedynki" - nie przez

    Zdecydowanie walnąc przez Bieruń, Oświęcim, Kęty, Kobiernice, Międzybrodzie,
    Tresną do Żywca :)

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 3. Data: 2010-02-10 18:04:52
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 10 Lut, 16:42, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:

    > Zdecydowanie walnąc przez Bieruń, Oświęcim, Kęty, Kobiernice, Międzybrodzie,
    > Tresną do Żywca :)

    W 100% popieram - szczegolnie, jesli jedziesz w dzien, Bielsko potrafi
    sie przytkac. Przez Miedzybrodzie masz czysto i zwykle pusto.

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2010-02-10 18:57:06
    Od: "marekjan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    W 100% popieram - szczegolnie, jesli jedziesz w dzien, Bielsko potrafi
    sie przytkac. Przez Miedzybrodzie masz czysto i zwykle pusto.

    Będę jechał nad ranem a obawiam się dziur na takich drogach
    jak 948...
    Czy w Siewierzu są nadal takie zatory na skrzyżowaniu z drogą 78??
    Będę tam jechał ok. 4 w nocy.
    A.

  • 5. Data: 2010-02-10 21:20:47
    Od: "Chevy" <c...@h...com>

    Użytkownik "marekjan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak 948...
    > Czy w Siewierzu są nadal takie zatory na skrzyżowaniu z drogą 78??
    o 4 rano przelecisz spokojnie, jak wlecisz do PODWARPIE to prawy pas i
    pozniej bielsko-cieszyn a jak przegapisz to dalej na katowice prosto prost
    az znowu beda drogowskazy na cieszyn bielsko no i dalej tak jak koledzy
    mowili na oswiecim albo dalej na bielko i zywiec (ja tak jezdze)

    pozdro

  • 6. Data: 2010-02-10 23:11:41
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > az znowu beda drogowskazy na cieszyn bielsko no i dalej tak jak koledzy
    > mowili na oswiecim albo dalej na bielko i zywiec (ja tak jezdze)

    O 4 rano przez Siewierz przefruniesz. Ja bym dalej jechał przez Katowice.
    Bliżej, lepsza nawierzchnia, brak debilnych ograniczeń do 50 na których
    lubią w nocy łapać, na długim odcinku oświetlona więc masz jakieś tam
    urozmaicenie po trasie w nocy. Przez Bielsko o 5-6 rano też pewnie sprawnie
    przejedziesz.

  • 7. Data: 2010-02-10 23:30:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:hkvb3n$j2d$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Bliżej, lepsza nawierzchnia, brak debilnych ograniczeń do 50

    Bez przesady - parę się znajdzie ;-)
    Plus światła..
    W zasadzie to Żywiec też można ominąć.

    Pzdr