  • 1. Data: 2010-02-13 19:28:39
    Temat: Re: LPG w garażu pod domem
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Obecny matiz pali mi 8 litrów na setkę więc jazda nim jest niestety
    > relatywnie droga ale podobno one kiepsko znoszą zagazowanie

    1. Dają się zagazować po zamianie kolektora ssącego z plastikowego,
    który i bez gazu potrafi pękać na metalowy (są takie polskie wynalazki)
    2. Zmień matiza :) Mi po mieście spalał najwyżej 7l/100 mimo że miał
    zajechane wszystko co się da, jeżdzę po mieście i do tego wyciskałem
    z niego tyle ile się dało.

    Pzdr
    Paweł