  • 21. Data: 2021-08-29 19:23:18
    Temat: Re: Polski samochód elektryczny
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 19:15, T. pisze:

    > 1. Na stronie https://nowa.invest-in-jaworzno.pl/izera/ - jest tam
    > mapka, że działka pod fabrykę ma 118 ha. Więc nie "16k" ani nawet nie
    > 1200, jak jest gdzieś niżej w wątku.

    Faktycznie 16k to mój błąd. Poprawiłemn na 1200

    "Podczas prac nad ustawą wiceminister klimatu i środowiska Edward Siarka
    informował, że zamiana miałaby dotyczyć 238 ha gruntów w Jaworznie oraz
    996 ha w Stalowej Woli. Chodzi w sumie o 80 działek wskazanych w
    załączniku do ustawy. "

    https://www.rp.pl/Ochrona-srodowiska/308289981-Fabry
    ka-zamiast-drzew-Prezydent-podpisal-Lex-Izera.html

    Reszta twoich punktów tylko dowodzi dalej, że cała to ustawa to wał.
    Zresztą widać to gołym okiem 1200ha to za dużo na elektrownię atomową a
    nie montownie meleksów.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-08-29 19:24:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.08.2021 o 13:48, Shrek pisze:

    > No widzisz - jednak myślenie ma przyszłość:P

    Jeden temat to ograniczenie.

  • 23. Data: 2021-08-29 20:20:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-29-sierpnia-2021 o 19:15, T. pisze:
    > 4. Jeśli ktoś sądzi, że w Polsce można znaleźć działkę o podobnej
    > powierzchni dobrze skomunikowaną i z możliwością zatrudnienia zapewne
    > kilku tys. okolicznych mieszkańców, ponadto niezalesioną i nie będącą
    > gruntami ornymi - proszę tu podać lokalizację. Sądzę, że trudno taką
    > znaleźć...

    I ekofaszystowska narracja poszła się JEBAĆ ;-)

  • 24. Data: 2021-08-29 22:40:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2021 o 20:20, _Master_ pisze:

    > I ekofaszystowska narracja poszła się JEBAĆ ;-)

    Tak z ciekawości - skąd warunek nie bycia gruntami ornymi. Wiele różnych
    rzeczy "budowałem" i prawie zawsze wcześniej to były grunty orne.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-08-30 05:40:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2021 19:07:42 +0200, Shrek napisał(a):

    > Przelicz sobie na baseny olimpijskie. Swoją drogą niezły wał z tej
    > fabyki. Huta lenina w największej świetności była o połowę mniejsza:P

    Fabryka VW ma 6.5km^2, 650 ha jesli dobrze licze ... ale czemy nasza
    ma byc mniejsza :-)

    najwyzej sie lotnisko zrobi :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-08-30 06:54:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.08.2021 o 05:40, J.F. pisze:

    > Fabryka VW ma 6.5km^2, 650 ha jesli dobrze licze ... ale czemy nasza
    > ma byc mniejsza :-)

    Nawet powinna - wał narodowy musi mieć rozmach!

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-08-30 07:50:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-29-sierpnia-2021 o 22:40, Shrek pisze:
    > Tak z ciekawości - skąd warunek nie bycia gruntami ornymi. Wiele różnych
    > rzeczy "budowałem" i prawie zawsze wcześniej to były grunty orne.

    W czym grunty orne (zazwyczaj lepszej klasy) są gorsze od gównianego
    zalesianego lasu na nieużytku?

    Zboże na nich rośnie z którego będziesz miał co jeść.

    No chyba że w Twoim mniemaniu chleb jest z biedronki a bułki z lidla ;-)

  • 28. Data: 2021-08-30 10:01:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2021 07:50:04 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Zboże na nich rośnie z którego będziesz miał co jeść.
    >
    > No chyba że w Twoim mniemaniu chleb jest z biedronki a bułki z lidla ;-)

    Chleb jest z Biedronki, a bulki z Kauflandu. Moga byc tez z Lidla

    Wiesc gminna niesie, ze te bulki to z mrozonego ciasta, a ciasto z
    Chin.
    W to chinskie pochodzenie nie bardzo mi sie chce wierzyc, bo to troche
    za daleko.
    Ale juz Rosja zrobila sie eksporterem zboza, Ukraina tez.

    Hm, a moze powinienem zmienic zdanie
    https://calkiemzdrowo.pl/szokujaca-prawda-o-swiezym-
    pieczywie-z/

    Czyli co - zdrowe pieczywo, to z wlasnego pieca, z wlasnej maki, z
    wlasnego zboza, z wlasnego pola?

    J.

  • 29. Data: 2021-08-30 10:46:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-30-sierpnia-2021 o 10:01, J.F pisze:
    > Czyli co - zdrowe pieczywo, to z wlasnego pieca, z wlasnej maki, z
    > wlasnego zboza, z wlasnego pola?

    Czasy pandemii pokazują że żarcie, leki, energię trzeba mieć swoją bo
    żadne traktaty nie zagwarantują że z zagranicy przyjedzie ładne tanie i
    ZDROWE ;-)

  • 30. Data: 2021-08-30 11:35:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2021 10:46:12 +0200, _Master_ wrote:

    > Czasy pandemii pokazują że żarcie, leki, energię trzeba mieć swoją bo
    > żadne traktaty nie zagwarantują że z zagranicy przyjedzie ładne tanie i
    > ZDROWE ;-)

    Cos w tym jest, ale pokazuja tez, ze wiecej rzeczy trzeba miec
    "swoich". Np maseczki, respiratory, czesci zamienne do nich,
    sprezarki do tlenu i powietrza, czesci zamienne do nich itp ...

    J.