  • 1. Data: 2021-11-17 16:31:39
    Temat: Pomiar głośności kompa?
    Od: Mariusz Cysewski <t...@g...com>

    Witam!
    Czy jest jakiś prosty i na tyle czuły miernik poziomu hałasu kompa? Najlepiej jakieś
    zewnętrzne urządzenie.
    Próbowałem to zmierzyć zwyczajnie podłączając do karty dźwiękowej mikrofon który
    kładłem jakieś 15 cm od wentylatora zasilacza. Wentylator jest dość głośny, uruchamia
    się tylko co jakiś czas. Nic z tego nie wyszło choć mikrofon uważałem za czuły. Mimo
    że słychać, to w okienku Audacity ledwie widać drgnięcie ://
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-11-17 17:55:41
    Temat: Re: Pomiar głośności kompa?
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środa, 17.11.2021 o 16:31, Mariusz Cysewski napisał:

> [...]
    się tylko co jakiś czas. Nic z tego nie wyszło choć mikrofon uważałem za czuły. Mimo
    że słychać, to w okienku Audacity ledwie widać drgnięcie ://

    W smartfonie Sound Meter itp. appki.

  • 3. Data: 2021-11-18 03:28:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Aplikacja na komórkę?