  • 1. Data: 2009-07-22 07:48:44
    Temat: Poradnik budowlany-książka
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Witam, szukam dobrego i sprawdzonego poradnika budowalnego, zna ktoś takowy?
    Ja jestem bardzije mechaniczny, ale to grupa dla inżynierów, więc jakis
    budowlaniec się pewnie znajdzie :P.

    Michał

  • 2. Data: 2009-07-24 10:54:02
    Temat: Re: Poradnik budowlany-książka
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Witam, szukam dobrego i sprawdzonego poradnika budowalnego, zna ktoś
    > takowy?
    > Ja jestem bardzije mechaniczny, ale to grupa dla inżynierów, więc jakis
    > budowlaniec się pewnie znajdzie :P.

    pl.misc.budowanie

    a ze swojej strony polecam jakis nowy (2009/2009) poradnik majstra
    budowlanego.

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-08-03 11:02:03
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takowy?
    > Ja jestem bardzije mechaniczny, ale to grupa dla inżynierów, więc jakis

    pl.misc.budowanie
    watki uzytkownika kiki i masz poradnik
    teraz nawet chyba to poskladal i wrzucil gdzies na strone...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl