  • 1. Data: 2011-11-10 17:31:31
    Temat: Portal z podzespołami
    Od: Mr Nobody <n...@n...com>

    Pamiętam że kiedyś natknąłem się na taki "internetowy targ" z ofertami firm
    sprzedającymi
    podzespoły. Nie mogę się teraz tego doszukać. Znacie coś takiego?

  • 2. Data: 2011-11-10 17:38:21
    Temat: Re: Portal z podzespołami
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    http://www.alibaba.com/ elementy elektroniczne też są

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2011-11-10 17:44:25
    Od: Mr Nobody <n...@n...com>

    > http://www.alibaba.com/ elementy elektroniczne też są

    Dzięki. Alibabę znam. Ale mi chodzi o portal poświęcony tylko i wyłącznie podzespołom
    elektronicznym.

  • 4. Data: 2011-11-11 17:29:10
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Dzięki. Alibabę znam. Ale mi chodzi o portal poświęcony tylko i wyłącznie
    > podzespołom elektronicznym.

    Wróżę dalej :-)
    elenota

    --