  • 11. Data: 2021-11-13 00:27:04
    Temat: Re: Potrzebny kabel 2x0.25-0.5, ktokolwiek wie, ktokolwiek słyszał.
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Zerknij tu:
    > https://www.aliexpress.com/item/4000570401041.html?s
    pm=a2g0o.productlist.0.0.54491c02KAfU0X&algo_pvid=07
    8e1727-176c-4d16-bdfd-94e950d1b0ff&algo_exp_id=078e1
    727-176c-4d16-bdfd-94e950d1b0ff-12&pdp_ext_f=%7B%22s
    ku_id%22%3A%2210000006220677054%22%7D

    Taki UL2464(22AWG) 2C nadał by się znakomicie.
    Kłopot w tym, że nie kupowałem do tej pory na Ali, nie wiem czy
    przyjdzie za miesiąc, rok, czy w ogóle przyjdzie, a jak przyjdzie to czy
    będzie to miedź, czy pomiedziowane aluminium (wiem, piszą, ale stopień
    zaufania słaby mam) i czy nie będzie to twarde jak drut, czy jednak
    elastyczne. Jednym słowem jak koledzy piszą - zmacać wpierw by trzeba było.

    Niemniej jednak THX, właśnie o taki chodzi i nie wierzę, że nikt w EU
    tego nie ma.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2021-11-13 00:30:16
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > W Semiconie szukaj. New England Wire.

    Znalazłem, ale ekranowany. Odpada :(

    > Jak krótki kawałek potrzebny to wyłuskaj z kabla VGA od monitora lub
    > przedłużacza USB.

    Niestety, potrzebne są kawałki po powiedzmy 2-3m, ale za to dużo :) Tak
    setka na ten moment.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2021-11-13 04:55:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 00:27, Irek.N. pisze:
    > Kłopot w tym, że nie kupowałem do tej pory na Ali, nie wiem czy
    > przyjdzie za miesiąc, rok, czy w ogóle przyjdzie,

    Z Alli przychodzi (z Bangoog różnie), masz nawet śledzenie paczki. O
    jakość też bym się nie obawiał. A kiedy przyjdzie? Piszą: "Przyspiesz
    dostawę o Gru 14 dni dla zamówień powyżej US $6.00, Łączona dostawa
    do Poland " i rzeczywiście ok. miesiąca trzeba poczekać zwykle. Ale i na
    6 tyg. trzeba być przygotowanym.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2021-11-13 10:04:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, i jeszcze "głośnikowe" Taskera - co prawda 0,75 i 1mm^2, ale może są i 0,5mm^2.
    Para linek, osobne izolacje - czarna i czerwona - zgrzane razem i nic więcej.

  • 15. Data: 2021-11-13 15:10:03
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

> [...]
    > dostawę o Gru 14 dni dla zamówień powyżej US $6.00, Łączona dostawa
    > do Poland " i rzeczywiście ok. miesiąca trzeba poczekać zwykle. Ale i na

    Długo trochę. Kiedyś będę musiał w końcu coś kupić aby przetrzeć
    ścieżkę, ale na ten moment istnieje niezerowa szansa, że zamówiony w
    Farnellu kabel będzie się nadawał. Zobaczymy jak przyjdzie. Co ciekawe
    wychodzi taniej :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2021-11-13 17:02:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-11-10 o 18:17, Irek.N. pisze:
> [...]
    > - 2 lub 3 żyły (preferowane 2),
    > - 0.25 do 0.5mm^2,
    > - kolorystyka nieistotna, ale żyły różnobarwne,
    > - linka,
    > - możliwie elastyczny, najchętniej PUR,
    > - niskonapięciowy (60-80V),
    > - żadnych ekranów, rdzeni, plecionek,
    > - oferta w miarę stała (nie chcę jednorazowego zakupu okazyjnego, ale
    > jak nie będzie wyboru to zrobię zakup prewencyjny).
    >
    > Wydawało mi się, że LIYY Technokabla będzie cacy, ale średnia nie
    > puszcza, a wersji na 60V znaleźć nie mogę (a chyba była taka).
    >
    > Ktoś może p[odpowiedzieć coś sensownego?

    Może taki?

    https://onninen.pl/produkt/KABLE-ROZNE-MARKI-Kabel-t
    elekomunikacyjny-YTKSY-1X2X0-5-TS0002,37412?origin=g
    oogle_adwords&gclid=Cj0KCQiA4b2MBhD2ARIsAIrcB-QykzBt
    yWzu5elsXxtY0LGjp3wqVvB52_Rv9oF0z8YrY0SCGvGLaBQaAvMA
    EALw_wcB

  • 17. Data: 2021-11-13 18:25:18
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

> [...]
    oogle_adwords&gclid=Cj0KCQiA4b2MBhD2ARIsAIrcB-QykzBt
    yWzu5elsXxtY0LGjp3wqVvB52_Rv9oF0z8YrY0SCGvGLaBQaAvMA

    O rany, przecież to drut jest.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 18. Data: 2021-11-13 18:41:04
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Stanęło chwilowo na czymś takim:

    https://pl.farnell.com/multicomp-pro/mp002324/unshld
    -flex-cable-2core-0-22mm2/dp/3372787?ost=mp002324

    Miłego.
    Irek.N.

  • 19. Data: 2021-11-13 19:48:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A sprawdzałeś hasło "skrętka jednoparowa"?

    -----

  • 20. Data: 2021-11-15 12:15:40
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 10.11.2021 o 18:17, Irek.N. pisze:
> [...]
    > puszcza, a wersji na 60V znaleźć nie mogę (a chyba była taka).
    >
    > Ktoś może p[odpowiedzieć coś sensownego?

    Poszukaj w firmie Lapp. Na przykład Unitronic LiYY 2x0.25.

    P.P.