  • 1. Data: 2022-03-02 00:14:21
    Temat: Powstrzymajmy wojnę.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Powstrzymajmy wspólnie wojnę!

    Rosjanie są okłamywani przez telewizję i radio. Wmawia im się, że
    Ukraina wypowiedziała wojnę Rosji, a Rosja musi się bronić, bo rzekomo
    Ukraina ma bombę atomową. W Rosji blokują także zachodnie portale
    informacyjne.

    Ci co przeżyli PRL wiedzą jak władza potrafi oszukiwać obywateli i
    zakłamywać rzeczywistość.

    Musimy sobie uświadomić, że sytuacja jest naprawdę bardzo poważna i w
    obecnej sytuacji grozi nam ogólnoświatowa wojna atomowa. Wszystko "wisi
    na włosku".

    Proszę, zakopmy topory i przestańmy się wzajemnie wyzywać i kłócić.
    Zróbmy coś dla wspólnego pokoju i naszego bezpieczeństwa.

    Jedyna nadzieja jest obecnie w narodzie rosyjskim. To tylko Rosjanie są
    w stanie powstrzymać tę eskalację i groźbę wojny atomowej. Tylko od
    Rosjan zależy czy powstrzymają Putina.

    Ale Rosjanie są okłamywani przez własny rząd i nie wiedzą co tak
    naprawdę się dzieje na świecie.

    Ale możemy ich poinformować jaka jest prawda.

    Proszę, aby każdy z nas zamiast się kłócić i brać się wzajemnie za łby,
    wszedł na mapy Googla na obszar Rosji. Tam znajdują się punkty dotyczące
    przeróżnych obiektów: hoteli, sklepów, aptek, kin, teatrów itd.

    Tam można dodawać własne opinie dotyczące tych miejsc, które czytają
    wszyscy szukających takich miejsc. Opisujcie co się dzieje i czym grozi
    ta wojna, że zagraża nam ogólnoświatowy konflikt nuklearny w którym
    zginie prawie cała ludzkość na Ziemi.

    Roześlijcie tę wiadomość na różne grupy i fora. Pamiętajcie, że walczymy
    o życie naszych rodzin i nas samych.

  • 2. Data: 2022-03-02 11:36:52
    Temat: Re: Powstrzymajmy wojnę.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/03/2022 00:14, Uzytkownik wrote:
    > Tam można dodawać własne opinie dotyczące tych miejsc

    Które zwykli Rosjanie będa odbierać jako propagandę zachodu, bo
    dokąłdnie to robią ze wszystkim z poza ogólnego przekazu. A w końcu
    decydenci wyłączą google maps, mają alternatywy, choćby OSM.

    Troche dziwne, że do tej pory jakas większa firma typu Netflix nie
    wrzuciła na telefony w rosji update, wyświetlającego nagrania z ataków,
    offline. Chyba tyle by mogli zrobić, bo na rynek z Putinem nie wejdą
    przecież, wiec co im zależy. Nie ma pornoli i melodramatów, jest ostrzał
    Charkowa i usunąc się łatwo nie da. To by było coś naprawdę fajnego.

    To tak, żeby elektronicznie było.

    PS. Przed chwilą padła informacja, że coś poputo w systemach satelitów
    szpiegowskich Rosji. Z ciekawości: wie ktoś jak wygląda komunikacja z
    takimi satelitami? Zamiast upierniczać serwery mogli by je zdeorbitować,
    albo przywrócić do ustawień fabrycznych z hasłami domyslnymi, Webb
    mógłby poczekać na rekonfigurację tego złomu przez kilka ośrodków
    kominikacyjnych ... ;) No dobra, wiadomo, to nie takie proste ;)

  • 3. Data: 2022-03-02 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

> [...]
    > Ukraina wypowiedziała wojnę Rosji, a Rosja musi się bronić, bo
    > rzekomo Ukraina ma bombę atomową. W Rosji blokują także zachodnie

    Rosjanie muszą się zastanowić nad jedna, kardynalna sprawa.
    Czy naprawde chca, bedac gdziekolwiek w europie na wakacjach, podrozach
    słuzbowych w hotelach, restauracjach zastanawiac sie czy jedzenie ktore
    dostali jest tylko osmarkane i oplute czy rowniez np z domieszka
    laxigenu... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 4. Data: 2022-03-03 08:06:31
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 02.03.2022 10:59, Budzik wrote:
> [...]
    > słuzbowych w hotelach, restauracjach zastanawiac sie czy jedzenie ktore
    > dostali jest tylko osmarkane i oplute czy rowniez np z domieszka

    wojna ucichnie, wszyscy o tym zapomną. Po paru miesiącach nie będzie o
    tym mówił nikt (no, chyba że zakończy się rzucaniem atomówek, ale wtedy
    to już nie będzie nasz problem, a najbogatsi w swoich bunkrach będą
    mieli wiele lat na przemyślenie całej sytuacji). Ty masz swoją
    propagandę wpajaną Ci przez europejskie media, oni mają swoją i - tak
    samo jak tutaj - większość w nią wierzy, bo co powie pan telewizor, to
    prawda.
    Wojna się skończy i może się okazać, że większy ucisk będziemy mieli my
    tutaj, bo pod osłoną wojny takie prawo nam wprowadzą (np. władzę WHO nad
    obywatelami, możliwość wyłączenia człowieka za pojawienie się na
    proteście przeciw władzy - czy jak w Kanadzie, blokowanie kont osób,
    które pomagały finansowo protestującym, tak w razie czego). Teraz nagle
    kowid się skończył - ale skończył się tylko przed kamerami, bo
    zamordystyczne prawo jest dalej posuwane, tylko chwilowo 'wirus nie jest
    groźny i Ukraińcy, nie musicie się go bać'

    Lukasz