  • 31. Data: 2010-03-02 23:05:59
    Temat: Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-02 22:06:15 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Skoro popełnienie wykroczenie czyni Twoim zdaniem

    Coś ci się pomyliło.
    Przestępcy popierają tych, którzy brzydzą się donoszeniem policji o
    czymkolwiek. Bo to pomaga im w pracy (im - przestępcom).
    I o tym pisałem, cytując istotne fragmenty, do których się odnosiłem.

    Wątku nie śledzę, bo zamiast zdjęcia czy rysunku sytuacyjnego było
    zdjęcie samochodu. Bez sensu, przy ocenie materiału dowodowego. :-)

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2010-03-03 20:13:35
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2010-03-02 21:05, Bydlę pisze:

    > Przestępcy popierają taką postawę.

    A o definicję przestępstwa mogę prosić? :D Tudzież określenie, o jakie
    prezestepstwo Ci chodzi?

    http://www.youtube.com/watch?v=ji3lRSud8ss
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 33. Data: 2010-03-03 21:30:50
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 20:13:35 +0100, Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> said:

    > A o definicję przestępstwa mogę prosić?

    Nie, bo możesz sobie sam znaleźć - masz dostęp do internetu, więc rusz
    sempiternę i użyj mocy gógli.

    (nie podam ci też definicji; społeczeństwa, popierania, postawy,
    donoszenia, cnoty, radkości, spójników i policji)

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2010-03-07 01:35:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Coś ci się pomyliło.
    > Przestępcy popierają tych, którzy brzydzą się donoszeniem policji o
    > czymkolwiek.

    Brzydzę się donoszeniem o mało istotnych bzdurach.

    > Bo to pomaga im w pracy (im - przestępcom). I o tym
    > pisałem, cytując istotne fragmenty, do których się odnosiłem.

    Złodziejowi pomaga w "pracy", że nie dylam do komendanta za każdym razem,
    gdy zaobserwuje, że ktoś przekroczył podwójną ciągłą? W jaki konkretnie
    sposób?

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-03-07 01:58:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 01:35:16 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Brzydzę się donoszeniem o mało istotnych bzdurach.

    A kogo to obchodzi, co cię brzydzi?
    My tu o czymś innym rozprawiamy.

    > Złodziejowi pomaga w "pracy"

    I dlatego tak wielu atakuje ludzi, którzy donoszą policji.
    (i starają się deprecjonować (gdzie i jak się da) współpracujących, by
    chronić swe tyłki)

    --
    Bydlę