  • 1. Data: 2010-02-26 14:56:19
    Temat: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
    Od: Jerry <j...@g...com>

    Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
    na komisariat.
    Wąsacz kierujący tym pojazdem: http://img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg
    [URL=http://img25.imageshack.us/i/burakt.jpg/][IMG]h
    ttp://
    img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg[/IMG][/URL
    ] wepchnął się po
    chamsku na pas do skrętu w prawo, przy zjeździe z ul. Topiel na ul.
    Tamka. Nie chciało mu się czekać, ani zajmować właściwego pasa we
    właściwym miejscu (oznaczenie kierunku ruchu pojawia się tam
    wystarczająco wcześnie) - po prostu skręcił bez migacza w 1-metrową
    szparę pomiędzy moim samochodem, a pojazdem jadącym przede mną. Będąc
    już w połowie pasa, przypomniało mu się o migaczu. Ja wcześniej
    zaliczyłem gwałtowne hamowanie i klakson. Życzę temu obleśnemu
    trollowi wszystkiego najgorszego. Przez takich głupków rodzą się
    stereotypy o źle jeżdżących kierowcach na warszawskich blachach.
    Gratuluję postępów w kreowaniu takiego pozytywnego wizerunku panie
    "stylowy wąsik Bolesława Chrobrego".

  • 2. Data: 2010-02-26 14:57:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 05:56:19 -0800 (PST), Jerry napisał(a):

> [...]
    > [URL=http://img25.imageshack.us/i/burakt.jpg/][IMG]h
    ttp://
    > img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg[/IMG][/URL

    a gdzie na tym aucie widzisz naklejkę pms?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-02-26 15:17:13
    Od: Jerry <j...@g...com>

    > a gdzie na tym aucie widzisz naklejkę pms?

    to jakaś niepisana zasada? ;)

  • 4. Data: 2010-02-26 15:20:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 06:17:13 -0800 (PST), Jerry napisał(a):

    > to jakaś niepisana zasada? ;)

    Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ większego od rozmiaru
    buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie są prawie zerowe szanse, że czyta
    grupę.
    Wobec tego to jest NTG - od takich spraw jest pręgierz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-02-26 15:52:35
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jerry wrote:
    > Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
    > na komisariat.

    W jakości HD?
    Sprawdż gopro.com.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-02-26 16:52:02
    Od: Jerry <j...@g...com>

    > Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ wi kszego od rozmiaru
    > buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie s prawie zerowe szanse, e czyta
    > grup .
    > Wobec tego to jest  NTG - od takich spraw jest pr gierz.

    Absolutnie nie. Może czytasz posty wybiórczo? Ja często spotykam tu
    zażalenia na kierowców, filmiki z dziwnych akcji na drodze, itd. Może
    znajdzie się Mściciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwości
    porysuje takiemu czy innemu ch...wi jego cenne autko, którym średnio
    sprawnie się porusza? A może przez przypadek właściciel tego
    "pinknego" wozidła przeczyta o sobie i pomyśli na drugi raz, albo
    chociaż kwiecistym językiem odpowie na posta, obnażając do reszty
    swoje buractwo?

  • 7. Data: 2010-02-26 16:54:29
    Od: Jerry <j...@g...com>

    na komisariat.

    > W jakości HD?
    > Sprawdż gopro.com.
    > :-)
    >
    > --
    > Bydlę

    300 dolarów, nie jest źle i nagrywa na sd więc jeszcze lepiej :)
    jeżeli zmienię mojego sztrucla na coś bardziej wartościowego to na
    bank to kupię.

  • 8. Data: 2010-02-26 17:01:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    > Wobec tego to jest NTG - od takich spraw jest pr gierz.

    Absolutnie nie. Może czytasz posty wybiórczo? Ja często spotykam tu
    zażalenia na kierowców, filmiki z dziwnych akcji na drodze, itd.
    -------------------------
    Sprawdź sobie, ile jest użytkowników PMS,
    a ile pojazdów / kierowców w PL.

    Może
    znajdzie się Mściciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwości
    porysuje takiemu czy innemu
    ------------------------------

    Podżegasz do przestępstwa ?

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-02-26 17:10:57
    Od: Jerry <j...@g...com>

    > Sprawd sobie, ile jest u ytkownik w PMS,
    > a ile pojazd w / kierowc w w PL.

    Liczę na szczęśliwy zbieg okoliczności. Sprawdź sobie ilu jest
    kierowców i odpowiedz dlaczego ten bałwan wjeżdżał dziś we mnie, a nie
    w samochód jadący za mną?

    > Pod egasz do przest pstwa ?

    Sprawdź to zdanie - w którym miejscu pojawia się podżeganie?

  • 10. Data: 2010-02-26 17:19:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jerry wrote:

    > Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu na
    > komisariat.

    To Twoja pierwsza jazda po zdaniu PJ, że tak się ekscytujesz? Ludzie
    jeżdżący głupio czasem się zdarzają i nie ma co się tym specjalnie
    denerwować.

    --
    cokolwiek