  • 11. Data: 2014-06-10 10:53:46
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-10 09:58, WS pisze:

    > A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych automatycznych?
    > Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
    > Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

    Za chwile się okaże że urzędnik dojdzie do wniosku że ustawodawca
    dopuścił manualną, oraz automatyczną. Jednak nie dopuścił sekwencyjnej ;)

    pozdr
    newrom

  • 12. Data: 2014-06-10 11:36:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 10:53:46 +0200 osobnik zwany Roman
    Niewiarowski napisał:

    > Za chwile się okaże że urzędnik dojdzie do wniosku że ustawodawca
    > dopuścił manualną, oraz automatyczną. Jednak nie dopuścił sekwencyjnej
    > ;)
    a jak będzie manualna sekwencyjna? Zawiesi system? ;)
    http://www.sturmey-archerheritage.com/images/photos/
    pic-460.1.jpg

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2014-06-10 13:50:15
    Od: Jaśko <Q...@g...com.nospam.example.net>

    On Tue, 10 Jun 2014, WS wrote:

    > A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych automatycznych?
    > Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
    > Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

    Tak to jest jak się czyta wypociny dziennikarzy zamiast uchwał.

    Druk nr 2469

    http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/druk.xsp?nr=2469

    UCHWAŁA SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

    Senat [...] wprowadza [...] poprawki:
    [...] skreśla się wyrazy ,,z automatyczną skrzynią biegów";

    Jaśko z Krakowa

  • 14. Data: 2014-06-10 17:59:59
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    A tak w kwestii formalnej nie mogli najzwyczajniej wykreslic tych
    automatycznych?
    Rozumiem, ze prawo nie moze byc proste?
    Chyba, ze jest jakis trzeci rodzaj skrzyni... ;)

    Cześć
    Myślę, że skrzyń jest kilka:

    - manualna
    - bezstopniowa (w zasadzie to przekładnia)
    - automatyczna

    Szymon

  • 15. Data: 2014-06-10 21:19:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-06-10 17:59, Szymon Machel pisze:

    > Cześć
    > Myślę, że skrzyń jest kilka:
    >
    > - manualna
    > - bezstopniowa (w zasadzie to przekładnia)
    > - automatyczna

    a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 16. Data: 2014-06-10 22:15:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Jun 2014 21:19:43 +0200 osobnik zwany Kuczu napisał:

    > a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

    właśnie. Ciekawe czy Megola by się załapała :)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Megola

  • 17. Data: 2014-06-11 00:17:23
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Za chwile się okaże że urzędnik dojdzie do wniosku że ustawodawca
    >dopuścił manualną, oraz automatyczną. Jednak nie dopuścił sekwencyjnej ;)

    A ze tak spytam, bo nie sledze... rzecz dotyczy konstrukcji skrzyni b.
    czy mechanizmu zmiany? Bo jakby tak, to niewielkim nakladem sil i
    srodkow w kazdym motorze mozna przerobic nozny na reczny i bedzie
    git;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2014-06-11 01:52:22
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup

    > a co z motocyklami bez skrzyni biegow ??

    Nawet nie widziałem, że takie występują :-)
    Szymon

  • 19. Data: 2014-06-11 07:46:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-06-11 01:52, Szymon Machel pisze:

    > Nawet nie widziałem, że takie występują :-)
    > Szymon

    BossHoss z pierwszej serii nie mial skrzyni biegow w ogole.

  • 20. Data: 2014-06-11 17:49:23
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:
    ...>8
    > Bo jakby tak, to niewielkim nakladem sil i
    > srodkow w kazdym motorze....
    ...<8

    Jacek!!!
    Juz wiesz co! :)