  • 21. Data: 2014-06-11 17:51:37
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Szymon Machel pisze:
    8>...

    > Nawet nie widziałem, że takie występują :-)
    ...<8

    Nie byles nigdy na zawodach zuzlowych??

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    B12

  • 22. Data: 2014-06-11 20:10:26
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Użytkownik "Sir |Piernik" napisał w wiadomości grup

    > Nie byles nigdy na zawodach zuzlowych??

    Nie byłem, ale te od żużlu to są całkiem inne:
    skręcają tylko w jedną stronę to i mogą nie mieć skrzyni ;-)

    Szymon

  • 23. Data: 2014-06-12 12:02:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-11 20:10, Szymon Machel pisze:

    > Nie byłem, ale te od żużlu to są całkiem inne:
    > skręcają tylko w jedną stronę to i mogą nie mieć skrzyni ;-)

    boss-hoss czy hoss-boss tez z tego co pamietam nie ma skrzyni, ale on to
    podobno wcale nie skreca ;)

    pozdr
    newrom

  • 24. Data: 2014-06-12 12:06:12