  • 1. Data: 2019-10-30 21:00:01
    Temat: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: p...@g...com

    Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateu
    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

  • 2. Data: 2019-10-30 21:30:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie wypadek poruszył bo w kupie zebrała się czwórka niedorozwinietych i jeden z nich
    nie żyje.

  • 3. Data: 2019-10-30 21:39:03
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 13:00:01 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateu
    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

    Zacznie od podniesienia mandatow.
    Chyba, zeby tak zorganizowac oddolny protest w szeregach PiS :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-10-30 21:52:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 21:39, J.F. pisze:

    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

    > Zacznie od podniesienia mandatow.

    I słusznie - pod warunkiem większego zróżnicowania widełek. Na przykład
    za wyprzedzanie na przejściu powinno być od 500 do 2000 i od 10 punktów
    do 20. Natomiast za omijanie 2000 i po prawku bez negocjacji.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-30 22:35:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 21:00, p...@g...com wrote:
    > Z wariatami drogowymi ... Pewnie zacznie od własnych szeregów ;-)
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25362133,premier-mateu
    sz-morawiecki-zmienil-status-na-poruszony-i-zapowied
    zial.html#s=BoxMotMT

    Idiota

  • 6. Data: 2019-10-30 22:50:20
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Shrek, 30 paź 2019 w
    news:5db9f7f8$0$17353$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > przykład za wyprzedzanie na przejściu powinno być od 500 do 2000 i
    > od 10 punktów do 20. Natomiast za omijanie 2000 i po prawku bez

    ALbo jeszcze więcej. To dopiero będzie ubaw. Bo wiadomo, jak polija
    będzie mogła kosić duże mandaty na przejśach - to będzie to namiętnie
    robić. Już to widzę. Kierowcy będą skoncentrowani tylko na przejściach
    dla piesz. Już z daleka będa wypatrywać, czy ktoś się nie kręci w pobliżu
    z zamiarem beztroskiego wejścia na pasy i wtedy profilaktycznie zwalniać.
    Jeśli jest drugi pas to będą zabawy w zwalnianie przed przejściem, żeby
    czasem nie wyprzedzać na przejściu tego na sąsiednim pasie. W końcu ruch
    się będzie odbywał, jakby przed każdym przejściem był ustawiony znak stop
    i to nie piesi będą sie upewniać, czy można przejść bezpiecznie przez
    jezdnię przenaczoną do poruszania się aut, tylko kierowcy będą się
    upewniać, czy można przejechać przez przejście i nie stracić prawka.

  • 7. Data: 2019-10-30 23:29:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-30 22:50, pueblo wrote:
> [...]
    > jezdnię przenaczoną do poruszania się aut, tylko kierowcy będą się
    > upewniać, czy można przejechać przez przejście i nie stracić prawka.

    Już tak jest. Staję piechotochodem 3 metry (!) od przejścia,
    przepuszczają. Skuterkiem, to samo. Kusi mnie by kamerować zatrzymujące
    się samochody a potem dać to na yt.

  • 8. Data: 2019-10-30 23:35:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cwiczenie umysłowe dla rządu trzeba będzie zrobić. Zwalniać nawet jak by nikogo nie
    było. Zatrzymywac się pod byle pretekstem. Najlepiej w Warszawie w okolicach sejmu
    itp. Tydzien włoskiego strajku i sie wycofają. Wiem że fikcja ale pomarzyć można.

  • 9. Data: 2019-10-30 23:38:23
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-10-30 23:29, kk wrote:

    MotMT

    > Już tak jest. Staję piechotochodem 3 metry (!) od przejścia,
    > przepuszczają. Skuterkiem, to samo. Kusi mnie by kamerować zatrzymujące
    > się samochody a potem dać to na yt.

    Swoja droga to przepuszczanie to mnie wk*****. Bo za przeproszeniem taki
    k**** zmusza mnie do wejścia na jezdnie. Nie wtedy kiedy jestem na to
    gotowy (czyli upewniłem się, że jest ok i bezpiecznie) tylko teraz i
    już. Wywiera presję. Ktoś już to napisał. Ale piszę raz jeszcze - bo tak
    właśnie jest.

    Takie zatrzymywanie się prowokuje niebezpieczne sytuacje bo wymuszają
    pospiech.

    --
    mk4

  • 10. Data: 2019-10-30 23:51:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na mnie nie wymuszają. Zatrzymal sie to kiedyś pojedzie i przejdę. Mnie się nie
    znudzi bo mam z tego frajde. Niedaleko mnie jest przejście którym dochodzi się do
    przystanku. Połaszczy się baran bo go drugi baran przepuścił. Idzie na przystanek i 5
    minut czeka na tramwaj. Takich baranow jest od chuja. W pewnym momencie zbierze sie
    ich trójka, czwórka i po zebraniu jest od razu jednego mniej.