  • 1. Data: 2009-01-26 23:27:41
    Temat: Sygnalizator wywolania
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    kilka lat temu widziałem różne urządzenia pozwalające
    na dołączenie alarmu wibracyjnego do telefonów, które
    go nie mają. Działały zdalnie, podobnie jak diody
    naklejane na telefon migające przy nadawaniu czegokolwiek
    przez telefon. Teraz chciałem takie coś kupić - i nie ma!
    Jedyne, co znalazłem to takie migające diody.
    A może szukam pod niewłaściwymi nazwami?
    Chciałbym, żeby działało to z odległości do 1 metra od telefonu.

    Znalazłem coś podobnego (bransoletkę z alarmem wibracyjnym),
    ale nie reaguje na sygnał nadawany przez telefon GSM,
    tylko łączy się z nim przez Bluetooth i wymaga odpowiedniej
    konfiguracji telefonu. Potrzebowałbym czegoś prostszego...

    Pozdrawiam
    P.