  • 1. Data: 2022-08-27 21:59:08
    Temat: Prepaid ważny rok
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ktoś daje jeszcze takie extrasy typu "doładuj za 5zł, damy rok ważne konto"?
    Znalazłem Fakt Mobile -- cokolwiek jest jeszcze takiego niewymagającego
    wielkich zachodów?

  • 2. Data: 2022-08-27 23:33:51
    Temat: Re: Prepaid ważny rok
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    W dniu 2022-08-27 o 21:59, r...@k...pl pisze:
    > Ktoś daje jeszcze takie extrasy typu "doładuj za 5zł, damy rok ważne konto"?
    > Znalazłem Fakt Mobile -- cokolwiek jest jeszcze takiego niewymagającego
    > wielkich zachodów?

    VirginMobile
    RedBullMobile
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2022-08-28 10:32:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-27 o 23:33, Grzexs pisze:

    > VirginMobile
    > RedBullMobile

    A2 mobile.

    A jak odpowiedni będziesz dbał o Play OdNowa, to doładujesz 5zł i z
    kontem dotrwasz do śmierci.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2022-08-28 22:27:32
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    niedziela, 28 sierpnia 2022 o 10:32:54 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > A jak odpowiedni będziesz dbał o Play OdNowa, to doładujesz 5zł i z
    > kontem dotrwasz do śmierci.

    W Play na kartę Rok Ważności konta za 5 zł jest 365 dni i nie trzeba o nic dbać.

    PS. Niezbadane są wyroki boskie i może się zdarzyć, że i w zwykłym Play Na Kartę
    gdzie 5 zł przedłuża na 5 dni też te 5 dni wystarczą do śmierci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2022-08-29 09:41:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-08-28 o 22:27, Sebastian Dziarmaga-Działyński pisze:

    > W Play na kartę Rok Ważności konta za 5 zł jest 365 dni i nie trzeba o nic dbać.

    No ale to tylko rok. Ja mówię o ważności dożywotniej.

    > PS. Niezbadane są wyroki boskie i może się zdarzyć, że i w zwykłym Play Na Kartę
    gdzie 5 zł przedłuża na 5 dni też te 5 dni wystarczą do śmierci.

    No tak, ale w tej metaforze miałem na myśli okres dokładnie 100-letni,
    bo tyle, szybko licząc, można wyciągnąć z 5zł w Play Odnowa.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2022-08-29 10:03:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A które karty nie na rozmowy, lecz głównie na dane (do tableta/lapka) dadzą
    jednocześnie dobrą cenę za GB i rok ważności?
    W sumie to ciekawe, co obecnie oznacza "dobra cena za GB".

    -----

  • 7. Data: 2022-08-29 16:25:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Aug 2022 21:59:08 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Ktoś daje jeszcze takie extrasy typu "doładuj za 5zł, damy rok ważne konto"?
    > Znalazłem Fakt Mobile -- cokolwiek jest jeszcze takiego niewymagającego
    > wielkich zachodów?

    VM.

    A te "konto wazne rok" ... to chyba Orange i Demobil, i cos mi sie
    widzi, ze chyba nadal dostepne, tylko odszukac trudno, i upierdliwe w
    zastosowaniu.

    J.

  • 8. Data: 2022-08-29 20:00:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 630b2831$0$6206$6...@n...neostrada.pl

    > A jak odpowiedni będziesz dbał o Play OdNowa, to
    > doładujesz 5zł i z kontem dotrwasz do śmierci.

    Bez doładowania nie można?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 9. Data: 2022-08-30 11:04:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Liwiusz" 630b2831$0$6206$6...@n...neostrada.pl

    > Bez doładowania nie można?

    Jak na starterze będziesz miał 5zł, za które możesz kupić pakiet 100
    smsów, to można.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2022-09-01 18:10:32
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > A które karty nie na rozmowy, lecz głównie na dane (do tableta/lapka)
    > dadzą jednocześnie dobrą cenę za GB i rok ważności?
    > W sumie to ciekawe, co obecnie oznacza "dobra cena za GB".

    Jeśli chodzi ci o najmniejszą kwotę, jaką trzeba wydać na sensowny
    pakiet bajtów, to jest to - wg mnie - 3 zł za 1 GB na 1 m-c w RBM (bajty
    się akumulują). Natomiast jeśli chodzi o najtańszy gigabajt w wielkich
    pakietach, to są oferty bez limitu.

    --
    Grzexs