  • Data: 2021-04-23 18:08:01
    Temat: Problem z ATI HD7470
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w domu Optiplexa 7010 z procesorem i3 3.3 GHz i 8GB RAM.
    Syn gra na nim w jakąś japońszczyznę RPG online i symulację Parku
    Jurajskiego.

    Działa to, ale wbudowana karta grafiki przycina się na wyższych detalach,
    więc wygrzebałem z pudła kartę ATI HD7470.
    Jest to model polecamy jako jeden z trzech przez Della kontretnie do tego
    Optiplexa (karta niskoprofilowa, bo obudowa SFF).

    No i problem, bo chociaż system (win 10) żadnymi błędami nie rzuca i karta
    normalnie wyświetla obraz, to włączenie dowolnej ze wspomnianych gier,
    które wcześniej działały stabilnie, jest niemożliwe. Obie się po prostu
    wywalają przy uruchamianiu (jedna od razu, druga po 1-2 min ładowania
    zaswartośi z serwera).
    Po wyjęciu radka i powrocie do grafiki wbudowanej wszystko wróciło do
    normy.
    Sterowniki zainstalowałem najnowsze ze strony Della.
    W czym może tkwić problem?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl