    From: "Michał" <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Problem z TP
    Date: Thu, 11 Feb 2010 21:36:05 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam,
    mam następujący problem z szanowną TP, awaria telefonu została zgłoszona 23
    stycznia, co 48 godzin byłem informowany że muszę czekać jeszcze 48 godz.
    następnie dostałem SMSa że usterka została naprawiona, co było nieprawdą,
    dostałem informację że zakładają nowe zlecenie i muszę czekać 180 godzin.
    czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić o co tutaj chodzi ???? co zrobić z tymi
    debilami z TP ????????? bo szlag mnie już trafaia.