  • 41. Data: 2012-03-10 12:44:22
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy, być może z braku błonnika w diecie, napisał tak od rzeczy:

    > I tam jest napisane, że jak przejdzie na Fan Paka to musi czekać 2 miechy
    > i płacić abonament x2?

    ???

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2012-03-10 13:20:14
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    /.../warunkach świadczenia usług tpsa.

    > ???

    No Fan Paka już ma uruchomionego i za niego płaci. Ale stacjonarny nie
    zlikwidowany i tez za niego zapłaci.

    Tutaj najpierw miesiąc czasu wisiało na rejestracji Neostrady. Po
    miesiącu Neostrada jest uznawana za zarejestrowaną i rozpoczyna się
    migracja telefonu. Ponieważ nie dostał zestawu sprzętowego więc telefon
    nie miał prawa działać.

  • 43. Data: 2012-03-10 14:28:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy napisał:

    > /.../warunkach świadczenia usług tpsa.

    > No Fan Paka już ma uruchomionego i za niego płaci. Ale stacjonarny nie
    > zlikwidowany i tez za niego zapłaci.

    Kto? Chodzi o ogólne warunki świadczenia usług tpsa, czy znowu o ten
    konkretny przypadek wątkotwórcy? Jeśli to drugie, to wyraźnie było
    napisane, że umowa została przez łowcę jeleni wypełniona na początku
    stycznia, a likwidacja stacjonarnego i uruchomienie VoIPa nastąpiło
    w nocy z 29 lutego na 1 marca. Czyli wszystko normalnie, zgodnie
    z "ogólnymi warunkami" i z PT. Oczywiście z "drobnym" wyjątkiem --
    brak umowy będącej podkładką do tych działań. Ale za nic nie kazali
    płacić podwójnie, bo by się przecież człowiek i na to poskarżył.
    A nawet gdyby po jakimś czasie kazali, to i na to nie mają podkładki.

> [...]
    > miesiącu Neostrada jest uznawana za zarejestrowaną i rozpoczyna się
    > migracja telefonu. Ponieważ nie dostał zestawu sprzętowego więc telefon

    Zgodnie ze stanem prawnym wynikającym z podpisanych i niepodpisanych umów,
    nie miał prawa *nie* działać. Czy i kiedy linię przed 1 marca podłączyli
    do DSLAM -- tego nie wiemy, bo i skąd. Teoretycznie mogli (i technicznie,
    i formalnie), bo to nowa usługa nie kolidująca z istniejącymi. Tyle że
    znowu sprawa rozbija się o brak podkładki.

    Aha, jeszcze jedno. Teraz się zorientowałem, że ja znam tego całego
    "srajboksa". Znajomy pod koniec zeszłego roku kupił dom i potrzebował
    tam internet. W tepsie zaproponowali mu 40Mbps. Dostał router VDSL
    z dwoma portami VoIP. Internet faktycznie hula z taka prędkością, ale
    z tym VoIPem im coś w tepsie nie sztymuje, więc w umowie ma sam net
    bez telefonu (nie wiem czy w ogóle bez opłat, czy jako zawieszony).
    Czyli sytuacja bliska idealnej.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2012-03-10 18:29:05
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    > więcej korzystając z komóry. Wpienili mnie do tego stopnia,że mam zamiar
    > zerwać z nimi umowę zawartą na kolejne 2 lata w grudniu 2011 i nie tylko nie
    > ponieść kosztów związanych z jednostronnym zerwaniem umowy, ale także żądać
    > odszkodowania finansowego. Jak sądzicie, jak to zrobić w sposób skuteczny??

    Niezwłocznie zawiadomić Prokuraturę o podejrzeniu popełnienia
    przestępstwa. prawdopodobnie ten przedstawiciel PODROBIŁ podpis. Na
    takie coś jest PARAGRAF i kilka latek więzienia :(

    No i wtedy TPSA, też ma po dupie!

    TL