  • 11. Data: 2016-06-02 19:57:09
    Temat: Re: Problem z monitorem.
    Od: aL <b...@w...pl>

    > Zrób zdjęcie i je gdzieś wystaw. Po opisie mam wrażenie
    >że padły linie odświerzające i obraz nie jest poprawnie wyświetlany.

    No niestety masz rację. To samo zdiagnozowano mi dziś w serwisie.

    > Natomiast jak uszkodzone są tzw dekodery linii albo ich zasilanie to obraz będzie
    taki wyblakły ale jasny.

    Pierwszy raz miałem z tym do czynienia i nie wiedziałem, jak to opisać.
    W sieci nie znalazłem zdjęć z podobną usterką.

    > W praktyce, uszkodzenie podswietlenia - naprawa moze sie oplacac.
    > Uszkodzenie dekoderów linii lub ich zasilania - może sie nie oplacac.

    Dziękuję za zainteresowanie i pomoc. Monitora raczej nie będę już
    naprawiał, bo nie sądzę aby koszt robocizny i części był niższy
    od ceny poleasingowych egzemplarzy tego modelu.
    Pozdrawiam serdecznie
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 12. Data: 2016-06-02 19:59:16
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 20:37, Przemysław Ryk pisze:

    > I tak jesteś po gwarancji, a nie wiem, czy w serwisie EIZO w Polsce mają
    > jeszcze części do tego modelu. Raczej przymierzałbym się do nowego - np.
    > EV2450.

    Coś tam pewnie kupie ze znaczkiem EIZO w nieokreślonej przyszłości :)
    Na razie walczę, aby na nowo przyzwyczaić się do jednego monitora.
    Dzięki za pomoc.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 13. Data: 2016-06-05 12:38:42
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > I tak jesteś po gwarancji, a nie wiem, czy w serwisie EIZO w Polsce mają
    > jeszcze części do tego modelu. Raczej przymierzałbym się do nowego - np.
    > EV2450.

    EV2450 jest niezły, ale w przeliczeniu na to, ile kosztuje, to nie jest
    aż tak dobry. Jego wadą jest rozdzielczość 1920×1080, czyli jamnikowata
    oraz nieciekawe kolory. Jego kolega, który nie jest taki jamnikowaty,
    czyli EV2455 jest dużo droższy i nadal ma takie same nieciekawe kolory.
    Ja bym szukał dobrego egzemplarza S1921. Tani i bardzo fajny monitorek
    ze świetnymi kolorkami nie walącymi po oczach, ale pięknymi.