  • 1. Data: 2010-03-05 14:39:46
    Temat: Problem z rejestracją p-py SAM
    Od: "Miki" <m...@g...com>

    Skończyłem robić sobie przyczępkę SAM. Chciałem ją zarejestrować, ale w
    urzędzie komunikacji dowiedziałem się, że muszę mieć rachunek conajmniej na
    zaczep i lampy.
    Problem w tym, że lampy są od jakiejś starej przyczepy rolniczej (ale nie
    używane), a zaczep kupiłem kilka lat temu i nawet nie pamiętam, czy brałem
    wtedy jakiś rachunek.
    Zdaje się, że dotychczas wystarczało oświadczenie, że przyczepka złożona z
    moich materiałów?...
    Coś się zmieniło, czy urzędas wstał lewą nogą?
    Kto ustala, jakie dokumenty sa potrzebne, no bo w ustawie to jest dość
    ogólnikowo?

    Pozdrówka
    Miki

  • 2. Data: 2010-03-05 16:03:20
    Temat: Re: Problem z rejestracją p-py SAM
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Skończyłem robić sobie przyczępkę SAM. Chciałem ją zarejestrować, ale w
    > urzędzie komunikacji dowiedziałem się, że muszę mieć rachunek conajmniej
    > na zaczep i lampy.

    ode mnie nie żądali rachunku, zaczep musi mieć homologację, lampy też.

    > Problem w tym, że lampy są od jakiejś starej przyczepy rolniczej (ale nie
    > używane), a zaczep kupiłem kilka lat temu i nawet nie pamiętam, czy brałem
    > wtedy jakiś rachunek.

    Zapytaj się z jakich przepisów to wynika

    > Zdaje się, że dotychczas wystarczało oświadczenie, że przyczepka złożona z
    > moich materiałów?...

    Tak było w moim przypadku

    > Coś się zmieniło, czy urzędas wstał lewą nogą?
    > Kto ustala, jakie dokumenty sa potrzebne, no bo w ustawie to jest dość
    > ogólnikowo?

    Pewnie UK różnie interpretują przepisy.

    Nie możesz załatwić jakiegoś rachunku w sklepie dla picu?

    Z koniem lepiej się nie kopać.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-05 16:31:16
    Od: "Miki" <m...@g...com>

    > ode mnie nie żądali rachunku, zaczep musi mieć homologację, lampy też.

    > Zapytaj się z jakich przepisów to wynika

    > Tak było w moim przypadku

    > Pewnie UK różnie interpretują przepisy.

    Aż mam ochotę napisać do jakiegoś Motoru czy coś...
    To od jakiegoś niedouczonego urzędasa ma zależeć, jakie koszty mam ponosić?

    > Nie możesz załatwić jakiegoś rachunku w sklepie dla picu?

    No będę musiał, ale to będzie koszt..

    > Z koniem lepiej się nie kopać.

    Racja

    Pozdrawiam
    Miki

  • 4. Data: 2010-03-07 21:51:58
    Od: "Pabl_o" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Coś się zmieniło, czy urzędas wstał lewą nogą?
    > Kto ustala, jakie dokumenty sa potrzebne, no bo w ustawie to jest dość

    W Poznaniu wymagalioswiadczenia, ze wszystkie czesci uzyte do zbudowania sa
    moja wlasnoscia. Jesli chodzilo parametry techniczne, opierali sie na opinii
    rzeczoznawcy.
    Byla to przyczepa ciezka - 2,5 DMC.

    --
    Picass