  • 1. Data: 2009-06-23 11:26:59
    Temat: film na stronie?
    Od: serotoninka <s...@v...pl>

    Witam ponownie... Przeszukałam googla ale jakoś nie znalazłam
    satysfakcjonującej mnie odpowiedzi na moje pytanie: a mianowicie, jak
    wstawić film na www? Robię stronę poświęconą pewnemu łowisku, film ma
    być tam dodatkową atrakcją - ma pokazywać hol dużego lina ;) I teraz
    tak - film jest w formacie avi, zajmuje około 20 mb. Nie chciałabym
    aby film po kliknięciu w odnośnik był ściągany do oglądającego stronę
    na komputer i tam dopiero odtwarzany poprzez jakiś tam mediaplayer czy
    inny allplayer, zależnie kto co tam ma... Chciałabym osiągnąć efekt
    a'la youtube. No oczywiście wiem, że mogę film wstawić na youtube i
    podać na stronie link do niego i wtedy mi się otworzy w mojej ramce.
    No ale wiadomo - białe tło, komentarze itd - nie pasuje mi to...
    Wolałabym tło mojej strony, moje znaczniki, grafikę i w tym film w
    takim jakby youtubowym odtwarzaczu. Da się to zrobić? Jak? Tych co nie
    czytali mojego wczorajszego wątku informuję, że jestem laiczką w
    dziedzinie www - cośtam już potrafię, dużo chęci mam i szybko się
    uczę, ale sama programu odtwarzającego filmy nie napiszę ;)

  • 2. Data: 2009-06-23 11:46:10
    Temat: Re: film na stronie?
    Od: "Jordan Szubert" <t...@m...servebeer.com>

    Dnia 23-06-2009 o 13:26:59 serotoninka <s...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > dziedzinie www - cośtam już potrafię, dużo chęci mam i szybko się
    > uczę, ale sama programu odtwarzającego filmy nie napiszę ;)

    jak wstawisz na youtube, to na stronie z filemem masz, pod opisem autora,
    pole ,,umiesc'', o wartosci zaczynajacej sie od <object
    kopiujesz zawartosc pola, wklejasz na strone, powinno dzialac...

    --
    http://joru.olewales.ath.cx/

  • 3. Data: 2009-06-24 08:07:10
    Od: WRonX <w...@-...net>

    serotoninka pisze:
    [CUT]

    YouTUBE ma opcje konfiguracji kolorow i innych ustawien. Poza tym mozesz
    skonwertowac film na FLV (pare darmowych narzedzi jest) i uzyc:
    http://www.longtailvideo.com/players/jw-flv-player/

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

  • 4. Data: 2009-06-24 17:07:37
    Od: serotoninka <s...@v...pl>

    Bardzo Wam dziękuję - to rzeczywiście było proste i udało się dzięki
    youtubowi ;)

    Pozdrawiam Ola